FANDOM

Electrodynamix v2
Electrodynamixv2
Autor Neptune
ID 839175
Trudność Demon Trudny Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, UFO, Grawitacja, Wielkość, Prędkość
Sekwencje K, S, U, K, Ku, K, S, Ku, S, Ku, K, S
Autor utworu DJ-Nate
Muzyka Electrodynamix
Electrodynamix
Data wydania Maj 2014 r.
Polecany? Tak

Electrodynamix v2 jest poziomem v2 stworzonym przez Neptune. Jest to trudniejsza wersja Electrodynamix. Pomimo szybkiego tempa i trudnych segmentów ze statkiem, poziom generalnie uznawany jest za łatwego, rzadziej średniego Demona. Znajduje się on w Demon Pack 14.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się powolną kostką z prostymi skokami. Prędkość nagle wzrasta i tempo również staje się szybsze. Gracz musi przeskakiwać duże ilości kolców i odbijać się o pierścienie. W ostatniej grupie bloków znajdują się fałszywe kolce oraz słabo widoczna kładka na dole, po której kostka może przejść, aby ułatwić sobie drogę. Następny statek polega na przelatywaniu przez portale i radzenie sobie ze zmianami grawitacji. Potem pojawia się podobne UFO, lecz wymaga ono większego spamowania i precyzji w dalszych skokach. Następna kostka jest podobna do oryginału, zaś gracz przemienia się w kulę ze zmianami grawitacji oraz pierścieniami, o które musi się odbić. W przeciwieństwie do oryginału, nie ma w nim linii, które pokazują drogi.

Po krótkiej kostce ikona nabiera potrójnej prędkości. Gracz musi wlecieć ostrożnie przez tunel z kilkoma zmianami grawitacji. Później za pomocą kuli musi szybko przeskoczyć po kilku platformach. Po niej następuje najtrudniejszy moment w planszy: wąski tunel, przez który odwrócony statek musi wlecieć z wysoką prędkością. Po nim pojawia się szybka kula z kilkoma pierścieniami i dość prosta, aczkolwiek szybka kostka. Później musi przeskoczy trójkę pięciokrotnych kolców, co może być trudne ze względu na precyzyjne skoki. Na końcu jest statek, podobny do oryginału, lecz znajduje się w nim większa ilość prawdziwych kolców. Po przejściu przez niego plansza kończy się.

Ciekawostki Edytuj

  • Oryginał różnił się nieco od obecnej wersji. Przykładem jest pierwsza kostka, w której usunięto dodatkowe błękitne pierścienie.

Film Edytuj

"Geometry Dash" Electrodynamix V2 (Neptune) (Demon)01:37

"Geometry Dash" Electrodynamix V2 (Neptune) (Demon)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki