FANDOM

Electrodynamix
Electrodynamix.jpg
Trudność Insane.png Szalona
Gwiazdki 12Star.png
Normal Mode Ikona 35 Cube35.png
Practice Mode Jasnoszary kolor Colour18.png
Formy Kostka, Statek, Kula, UFO, Grawitacja, Wielkość, Przyspieszenie
Sekwencje K, S, s, U, u, K, Ku, K, s, Ku, s, ku, K, S
Autor Utworu DJ-Nate
Muzyka Electrodynamix
Electrodynamix.oga
Poprzedni Etap Clubstep
Następny Etap Hexagon Force

Electrodynamix (ang. Elektrodynamika) jest piętnastym poziomem w Geometry Dash oraz piątym etapem o poziomie trudności "Insane". Wielu graczy uznaje ten etap za najtrudniejszy oficjalny poziom "Insane".

NowościEdytuj

Dodano portale przyspieszające, które zwiększają prędkość gracza dwukrotnie (zielony), a nawet trzykrotnie (fioletowy). Po raz pierwszy ukazują się nowe dekoracje oraz nowe tło.

Opis Edytuj

Gra rozpoczyna się krótką i łatwą kostką ze zwykłą prędkością. Następnie poziom przyspiesza, a trudność nieco rośnie. Kostka kończy się dość trudnym segmentem memoryzacyjnym z zanikającymi blokami. Należy tam najpierw chwilę poczekać, a później skakać: góra, góra, dół, góra. Gracz przeobraża się w statek, na początku dość prostym, lecz później pomniejszony z zanikającymi przeszkodami. Kolejną formą jest duże UFO z dużą ilością portali grawitacyjnych. Później gracz ponownie zostaje pomniejszony i musi unikać chaotycznie rozmieszczonych pił, najlepiej dołem. Następnie, gracz staje się dużą, dość prostą kostką, a później jeszcze prostszą, krótką kulą. Kolejną sekwencją jest nieco trudniejsza od poprzedniej, duża kostka. Po tym poziom jeszcze raz przyspiesza, a gra staje się gwałtownie trudniejsza, wręcz demoniczna. Gracz przeobraża się w trudny, mały statek, gdzie trzeba dość blisko omijać przeszkody, a następnie na chwilę zmienia się grawitacja. Po tym można chwilę odpocząć na dość prostej, dużej kuli, jednak za chwilę znowu trzeba wsiąść do małego, trudnego i rytmicznego statku. Znowu można odpocząć na kuli, małej i nieco trudniejszej, z dużą ilością pierścieni. Następnie gracz przeobraża się w dużą i dość łatwą kostkę, jednak kończącą się trzema, dość trudnymi paskami poczwórnych kolców. Etap kończy się bardzo trudnym statkiem, gdzie trzeba omijać bardzo blisko kolce.

Sekretne Monety Edytuj

  • Pierwsza moneta znajduje się w 37%. Gdy spotykamy się z piłami, należy uważnie je omijać i w środku tej sekwencji znajduje się pieniążek u górnej części ekranu. Wskocz szybko na górę, lecz uważaj, gdyż pod nią widnieje piła.
  • Druga moneta znajduje się w 57%. Podczas odbijania się o pierścienie, omiń ostatni i pozwól odwrócić grawitację kostki. Gdy to zrobisz, wpadnie w małą dziurę w ziemi, pod którą znajduje się pieniążek. Przejdź po prostej ziemi i spokojnie wejdź na słupki, aby kontynuować drogę.
  • Ostatnia moneta znajduje się w 85%. Omiń niebieski pierścień i wejdź na platformę, następnie odbij się o niebieskiego jump pad'a, który sprowadzi kostkę na główną drogę, po drodzę zbierając pieniążek.

Ciekawostki Edytuj

  • Ze względu na wysoką prędkość (szczególnie poza 60%), duża ilość użytkowników uważa, że etap mógłby równie dobrze posiadać poziom trudności "Demon". Część osób nie zgadzała się z tym, ponieważ jedynym "demonicznym" momentem jest fragment z potrójną prędkością, a sam etap z czasem wydaje się być dość łatwy. Niemalże wszyscy za to uważają, że Electrodynamix daje za małą ilość gwiazdek po ukończeniu.
  • Ze względu na to, iż portale przyspieszające przedłużają poziom, możliwe jest rozbicie się przy 100%.
    • Dopóki nie poprawiono osiągnięcia "So close", Electrodynamix był jedynym etapem, w którym można było dokonać tego że osiągnięcia. Później zmniejszono wymagania z 99% na 95%.
  • Electrodynamix posiada specyficzne tło, które ukazało się tylko i wyłącznie w tym etapie (nie licząc nieoficjalnych).
  • Na sneak peeku można zauważyć, że bloki przed pierwszym portalem prędkości wyglądały inaczej.
  • Electrodynamix jest drugim najkrótszym etapem, trwającym 1 minutę i 25 sekund.
  • Choć w wersji 1.7 oficjalnie dodano wszystkie portale zmieniające prędkość, portale spowalniające zostały przedstawione dopiero w Hexagon Force.
  • W Aktualizacji 2.2 być może dodadzą 2 część Electrodynamix.
  • Etap wykorzystuje w segmencie w pierwszym statku i UFO triggery, barwiące tło na kolor gracza.

Film Edytuj

Geometry Dash - Level 15 Electrodynamix (All Coins)01:26

Geometry Dash - Level 15 Electrodynamix (All Coins)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki