FANDOM

Electrodynamix
Electrodynamix
Poziom trudności Insane Szalony
Gwiazdki 12Star
Normal mode ikona 35 Cube35
Practice mode jasnoszary kolor Colour18
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Grawitacja, Wielkość, Prędkość
Sekwencje K, S, s, U, u, K, Ku, K, s, Ku, s, ku, K, S
Autor utworu DJ-Nate
Muzyka Electrodynamix
Electrodynamix
Poprzedni etap Clubstep
Następny etap Hexagon Force

Electrodynamix (ang. Elektrodynamika) jest piętnastym poziomem w Geometry Dash oraz piątym etapem o poziomie trudności "Insane". Wielu graczy uznaje ten etap za najtrudniejszy oficjalny poziom "Insane".

NowościEdytuj

Dodano portale przyspieszające, które zwiększają prędkość gracza dwukrotnie (zielony), a nawet trzykrotnie (fioletowy). Po raz pierwszy ukazują się nowe dekoracje oraz tło.

Opis Edytuj

Gra rozpoczyna się krótką i łatwą kostką ze zwykłą prędkością. Następnie poziom przyspiesza, a trudność nieco rośnie. Kostka kończy się dość trudnym segmentem memoryzacyjnym z zanikającymi blokami. Należy tam najpierw chwilę poczekać, a później skakać: góra, góra, dół, góra. Gracz przeobraża się w statek, na początku dość prostym, lecz później pomniejszony z zanikającymi przeszkodami. Kolejną formą jest duże UFO z dużą ilością portali grawitacyjnych. Później gracz ponownie zostaje pomniejszony i musi unikać chaotycznie rozmieszczonych pił, najlepiej dołem. Następnie, gracz staje się dużą, dość prostą kostką, a później jeszcze prostszą, krótką kulą. Kolejną sekwencją jest nieco trudniejsza od poprzedniej, duża kostka. Po tym poziom jeszcze raz przyspiesza, a gra staje się gwałtownie trudniejsza, wręcz demoniczna. Gracz przeobraża się w trudny, mały statek, gdzie trzeba dość blisko omijać przeszkody, a następnie na chwilę zmienia się grawitacja. Po tym można chwilę odpocząć na dość prostej, dużej kuli, jednak za chwilę znowu trzeba wsiąść do małego, trudnego i rytmicznego statku. Znowu można odpocząć na kuli, małej i nieco trudniejszej, z dużą ilością pierścieni. Następnie gracz przeobraża się w dużą i dość łatwą kostkę, jednak kończącą się trzema, dość trudnymi paskami poczwórnych kolców. Etap kończy się bardzo trudnym statkiem, gdzie trzeba omijać bardzo blisko kolce.

Sekretne Monety Edytuj

  • Pierwsza moneta znajduje się w 37%. Gdy spotykamy się z piłami, należy uważnie je omijać i w środku tej sekwencji znajduje się pieniążek u górnej części ekranu. Wskocz szybko na górę, lecz uważaj, gdyż pod nią widnieje piła.
  • Druga moneta znajduje się w 57%. Podczas odbijania się o pierścienie, omiń ostatni i pozwól odwrócić grawitację kostki. Gdy to zrobisz, wpadnie w małą dziurę w ziemi, pod którą znajduje się pieniążek. Przejdź po prostej ziemi i spokojnie wejdź na słupki, aby kontynuować drogę.
  • Ostatnia moneta znajduje się w 85%. Omiń niebieski pierścień i wejdź na platformę, następnie odbij się o niebieskiego jump pad'a, który sprowadzi kostkę na główną drogę, po drodzę zbierając pieniążek.

Ciekawostki Edytuj

  • Ze względu na wysoką prędkość (szczególnie poza 60%), duża ilość użytkowników uważa, że etap mógłby równie dobrze posiadać poziom trudności "Demon". Część osób nie zgadzała się z tym, ponieważ jedynym "demonicznym" momentem jest fragment z potrójną prędkością, a sam etap z czasem wydaje się być dość łatwy. Niemalże wszyscy za to uważają, że Electrodynamix daje za małą ilość gwiazdek po ukończeniu.
  • Ze względu na to, iż portale przyspieszające przedłużają poziom, możliwe jest rozbicie się przy 99%.
    • Dopóki nie poprawiono osiągnięcia "So close", Electrodynamix był jedynym etapem, w którym można było dokonać tego osiągnięcia. Później zmniejszono wymagania z 99% na 95%.
  • Electrodynamix posiada specyficzne tło, które ukazało się tylko i wyłącznie w tym etapie (nie licząc nieoficjalnych).
  • Na sneak peeku można zauważyć, że bloki przed pierwszym portalem prędkości wyglądały inaczej.
  • Electrodynamix jest drugim najkrótszym oficjalnym etapem, trwającym 1 minutę i 25 sekund.
  • Choć w wersji 1.7 oficjalnie dodano wszystkie zapowiedziane portale zmieniające prędkość, portale spowalniające zostały przedstawione dopiero w Hexagon Force.
  • W aktualizacji 2.2 bądź 2.1.1 być może dodany zostanie sequel planszy, wykorzystujący rzecz jasna utwór Electrodynamix 2 dj-Nate'a, stworzony właśnie w tym celu.
  • Poziom korzysta z triggerów, które barwią tło na kolor gracza w segmencie pierwszego statku i ufo.
  • Gracz Dashtrict stworzył etap pt. "Electrodynamixer", możliwy sequel poziomu, który wyciska siódme poty z możliwości edytora 1.9.

Film Edytuj

Geometry Dash - Level 15 Electrodynamix (All Coins)01:26

Geometry Dash - Level 15 Electrodynamix (All Coins)