FANDOM

DailyLevelEx.png

Przykładowa plansza jako dzienny poziom(w tym przypadku Danger Zone.

Dzienne poziomy (ang. Daily levels) - poziomy społeczności, wybierane jednego dnia na poziom, za którego przejście dostaje się dodatkowe diamenty. Tak, jak poziomy z Gauntlets liczą się oddzielnie od tych na serwerach, zatem można taki poziom przejść dwa razy i dwa razy dostać gwiazdki i perły Many. Powstały 21 grudnia 2016 roku, a więc przez 27 dni były to poziomy z Update 2.0. Od 17 stycznia 2017 roku, kiedy wydano Update 2.1 były wybierane poziomy z 2.1. Najczęściej trudność takiego poziomu to Hard lub Harder, czasami Normal. Rzadziej zdarza się Easy lub Insane.

Dzienne poziomy trwają przez cały dzień i gracz posiada 24 godziny na przejście danego etapu. Jeżeli tego nie dokona, może pominąć poziom i przejść do aktualnego.

Nagrody Edytuj

Trudność Gwiazdki Perły Many Diamenty
Easy.png Easy 2Star.png 50ManaOrbs.png 4Diamond.png
Normal.png Normal 3Star.png 75ManaOrbs.png 5Diamond.png
Hard.png Hard 4-5Star.png 125-175ManaOrbs.png 6-7Diamond.png
Harder.png Harder 6-7Star.png 225-275ManaOrbs.png 8-9Diamond.png
Insane.png Insane 8-9Star.png 350-425ManaOrbs.png 10-11Diamond.png

Warunki Edytuj

Aby poziom mógł być dziennym poziomem powinien spełniać następujące warunki:

  • Musi to być stosunkowo nowy poziom, a nie stary, który niedawno zdobył popularność. Najlepiej, żeby był wydany w tym tygodniu i szybko został oceniony.
  • Powinien mieć trudność Hard, Harder lub Normal. Ewentualnie może to być Easy lub Insane, ale nigdy Auto lub Demon.
  • Powinien mieć notę Featured, a najlepiej Epic. Wyjątkiem był poziom Wistfulness, który mimo że nie był polecany, to stał się dziennym poziomem. Jednak miał on dość dobry gameplay i dużo ozdób, więc według wielu osób był bardzo dobrze wykonany.

Ciekawostki Edytuj

  • Istnieją poziomy (przykłady: Danger Zone), które były kiedyś dziennymi levelami oraz znajdują się w Gauntletach. Oznacza to, że można było je przejść aż trzy razy i trzykrotnie dostać nagrody.
  • Tutaj można znaleźć listę dziennych poziomów.
  • Jeśli się nie przeszło jakiegoś poziomu można albo go przejść później, albo kliknąć na czerwony krzyż w lewym, górnym rogu, żeby pominąć poprzedni etap i przejść aktualny.
    • Jednakże po pominięciu etapu, nie przechodzi się do tego z następnego dnia, lecz do tego z aktualnego dnia.
  • Korona w logo dziennych poziomów znajduje się również na napisie ,,Hall of Fame" w Hall of Fame.
  • Pierwszym dziennym poziomem w Geometry Dash World było Hollow autorstwa Pauze, a pierwszym w 2.1 - Simple Jump autorstwa Izhar.
  • Ilość ukończonych dziennych poziomów zalicza się do statystyk gracza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki