FANDOM

Duelo Maestro
Duelo.png
Autor Nacho21
ID 23298409
Poziom trudności InsaneDemon.png Szalony demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Robot, Grawitacja, Prędkość, Wielkość, Dual, Teleportacja
Sekwencje K, R, S, Ku, K, S/S, F/F, U/U, K/K, R/R, S/S, U/U, Ku/Ku, R, F, S, K, S, Ku, U, F, S, Ku, U, F, S, Ku, F, S, Ku, U, F, (ciągłe SKuU), S/S, F/F, K/K, K/U, Ku/Ku, F/S, K/K, K/Ku, K, K/K, S/S
Autor utworu Lchavasse
Muzyka ~Lunar Abyss~
LunarAbyss.oga
Data wydania sierpień 2016 r.
Status oceniony

Duelo Maestro jest unikatowym Demonem, stworzonym przez chilijskiego gracza Nacho21. Poziom trwa prawie 4 minuty, co czyni go jedną z najdłuższych ocenionych plansz. Skupia się on na dualach w postaci 2-player, w których każdą ikoną steruje się osobno. Pierwszy dual jest symetryczny, zaś drugi asymetryczny. Uznawany jest szalenie trudnego Demona, rzadziej bardzo trudnego lub ekstremalnego.

Opis Edytuj

Plansza rozpoczyna się podchwytliwą kostką z pierścieniami, która prowadzi do robota z dużą ilością przezroczystych bloków. Dalej pojawia się statek z dość zawiłymi tunelami. Gracz musi ostrożnie latać, żeby nie uderzyć w ścianę lub w przeszkody. Później pojawia się krótka kula z wieloma pierścieniami. Mini-kostka jest dość prosta i prowadzi ona do napisu "DROP SIMETRICO", który sygnalizuje nadejście symetrycznego duala. Jest on dość szybki, lecz nie jest on trudny, o ile gracz potrafi zapanować nad dwoma ikonami jednocześnie. Prowadzi ona przez formy statku, fali, ufo, kuli i robota.

Po pierwszym dualu pojawia się robot, który polega na ostrożnym przeskakiwaniu pojedynczych kolców na platformach. Prowadzi on do powolnej fali, którą trzeba przemieszczać się po wąskich tunelach, kontynuując jako statek, którym należy wykonać kilka ostrych zakrętów. Po niej pojawia się kostka z wieloma pierścieniami, która później spada w dół do tunelu wypełnionego wysuwającymi się kolcami. Fragment ten może z łatwością wprowadzić w zakłopotanie, ponieważ na drodze napotykane są nagłe i szybkie zmiany form, co ma na celu utrudnić rozgrywkę. Po przejściu tego segmentu pojawia się napis "Drop Asimétrico ¡Prepartate!", który informuje o nadchodzącym mieszanym dualu.

Drugi dual jest znacznie trudniejszy, ponieważ tunele są asymetryczne, co sprawia, że gracz musi sterować każdą z ikon w inny sposób. Na drodze napotykane są klucze, które trzeba zebrać, aby móc kontynuować grę. Duale te również są mieszane, zarówno pod względem wielkości jak i form, co może wprowadzić w jeszcze większe zakłopotanie. Przejście tego fragmentu prowadzi do krótkiej kostki, która unosi się w górę, zdobywając po drodze monety. Ostatnią częścią jest kostka, którą trzeba odbijać się o pierścienie ukryte pod znakami zapytania. Po sukcesywnym odbiciu się, pojawia się wiadomość końcowa, nazwa autora, dedykacje dla osób oraz tytuł Demona z wielkim portalem powielającym. Po przejściu przez metę w tle zaczynają migać litery "G" i "J".

Błędy Edytuj

  • Zdarza się, że w symetrycznym dualu da się zbugować jedną z kul, dzięki czemu obie pozostaną w tej samej grawitacji. Taki błąd zdarzył się m.in. u Krazyman50.
  • Pod koniec segmentu z nagłymi zmianami da się przypadkowo rozbić o blok, gdy gracz wleci statkiem zbyt blisko bloku. To sprawi, że kula pojawi się w bloku i zginie.
  • W asymetrycznym dualu istnieje możliwość ominięcia kluczy bez konsekwencji. Najbardziej zauważalne jest to w statkach, gdyż hitbox triggerów jest nieco większy od samego klucza.

Ciekawostki Edytuj

  • Choć etap da się przejść samemu, niektórzy użytkownicy próbowali przejść planszę z pomocą innej osoby.
  • Pomimo faktu, iż etap został wydany w sierpniu, ocenę otrzymał dopiero pod koniec listopada.
  • Jak dotąd odnotowano tylko jedno przejście tego etapu na urządzeniu mobilnym. Dokonali tego Gracze o nickach SES i iMat.

Film Edytuj

Geometry Dash - Duelo Maestro by nacho21 (Demon) Complete 2 Coins (Live)04:07

Geometry Dash - Duelo Maestro by nacho21 (Demon) Complete 2 Coins (Live)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki