FANDOM

Dry Out
Screenshot 2016-06-05-12-59-03
Trudność Normal Normalna
Gwiazdki 4Star
Practice Mode Różowy kolor (Dehydrated) Colour10
Normal Mode Ikona 8 Cube08
Formy Kostka, Statek, Grawitacja
Sekwencje K, S, K
Autor Utworu DJVI
Muzyka
DryOut
Poprzedni Etap Polargeist
Następny Etap Base After Base

Dry Out - (pl. Uschnij) jest czwartym poziomem w Geometry Dash oraz w Geometry Dash Lite. Jest on drugim etapem z poziomem trudności z kategorii Normal.

Nowości Edytuj

Plansza wprowadza gracza w portal anty-grawitacyjny, który odwraca kostkę do góry nogami. Przyklejona do sufitu, musi przeskakiwać przeszkody znajdujące się na górze.

Sekretne MonetyEdytuj

  • Pierwsza moneta znajduje się w 30%. Zjeżdżając po "schodkach" wskocz na pierwszą platformę i zjedź z niej w "przepaść". Kostka zacznie odbijać się, zdobywając po drodze pieniążek.
  • Druga moneta znajduje się w 62%. Przeskakując nad pierścieniami, wejdź na kolumny i z nich wskocz na parę bloków znajdujących się za nimi. Skocz z nich prosto na drugi pieniążek.
  • Ostatnia moneta znajduje się w 80%. Przemieniając się w statek, omiń pierwszą przeszkodę, która znajduje się na górze i wleć szybko na górę i staraj się trzymać na tej samej pozycji. Następna przeszkoda jest skierowana nieco niżej, chowając za sobą monetę. Wleć pomiędzy przeszkodą, a sufitem i zdobądź ostatni pieniążek.

Ciekawostki Edytuj

  • Przed wersją 1.9, Dry Out posiadało poziom trudności "Harder".
  • Etap formalnie wprowadza portal anty-grawitacyjny, chociaż ukazały się one wcześniej w Back On Track oraz w Polargeist, jednakże służyły one do zdobycia sekretnych monet.
  • Jest pierwszym poziomem, w którym słychać ludzki głos. Chwilę przed portalem anty-grawitacyjnym słychać jak DJVI (najprawdopodobniej) mówi coś w stylu "Freee", albo Frii. Następnym poziomem z ludzkim głosem jest Can't Let Go, w którym jest też ten sam "wyraz", jednak jest on troche inaczej powiedziany. Inne poziomy z głosami to Time Machine, Clutterfunk, Theory Of Everything i Blast Processing.

GaleriaEdytuj

Przejście z 3 coinsamiEdytuj

Geometry Dash Dry Out All Coins-001:26

Geometry Dash Dry Out All Coins-0