FANDOM

Drippy Dub
20170619150400 1.jpg
Autor Danolex
ID 200019
Poziom trudności Harder.png Trudniejszy
Gwiazdki 6 Star.png
Formy Kostka, Statek, Kulka, Ufo, Fala, Robot, Grawitacja, Dual, Prędkość, Wielkość
Sekwencje K, S, Ku, S, U, F,Ku, S, R, F, U, u, U, S, Ku, K, K/K, K, U, S, K, S, K, S, U, S (auto), K
Autor utworu PandaEyesOfficial
Muzyka Drippy Dub
Data wydania 3 grudnia 2016r.
Status Featured

Drippy Dub to poziom autorstwa Danolex. Jest on w Chaos Gauntlet. Jest to jeden z najłatwiejszych gauntletowych poziomów.

Opis Edytuj

Poziom zaczyna się łątwą kostką, nie jest zbyt trudna, graczowi towarzyszy kilkanaście jump ringów. Po tym jest nietrudny statek, który przedziela go automatyczna kulka. Potem kolejno segmenty ufo i fali. Po tym jest, już niekrótka, jak pierwsza kulka, jest nieco szybsza i nie jest auto. Po tym ponownie statek, następnie wolny robot. Kolejna jest szybka fala. Lecz spokojnie, tunel jest duży. Następnie jest statek, kolejna kulka. Po  tym jest kostka. Wtedy jest też coś nowego. Pojawia się dual (podwojenie). Nie jest on zbyt trudny. Ponownie jest kostka, nie wymaga zbyt wielu skoków. Następnie jest ufo. Nie jest jakoś specjalnie trudne, mimo przyśpieszenia. Ponownie jest krótki statek, po którym można się przygotować na coś dłuższego. Dokładnie kostkę. Tło się zciemnia, część przypomina pierwszą kostkę. Potem ponownie jest statek, który kończy się tunelem. W między czasie pojawiają się napisy: Amazing! (pl.Niesamowite!) oraz Danolex is cool (Danolex jest spoko). Część kończy się tunelem. Nagle pojawia się czarny ekran, podobnie jak w Shock. Potem następuje już trudniejszy statek i ufo. Po tym jest kolejny statek, gdzie lecimy szerokim tunelem. Potem następują cztery napisy (Thanks (Dzięki), for (za), playing (grę/granie), GMD World (Geometry Dash World). Etap kończy się automatyczną kostką.

Monety Edytuj

  • W 10-12% jest niewidzialny gravity ring, skocz, następnie kliknij, gdy pojawi się otoczka i zdobądź monetę.
  • W 47% skocz, aby zdobyć monetę.
  • W ostatnim ufo można zauważyć wystającą monetę, zza chmury, zdobądź ją ostrożnie podlatując.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Niektórzy użytkownicy skarżą się na poziom trudności. Sam autor preferował 4-5 gwiazdek (jednak RobTop dał mu 6). Poziom jest według niektórych graczy zbliżony trudnością do Chambers. Jest prawdopodobnie także łatwiejszy od Anubis (trudny, 5 Star.png).
  • Początkowo nie występował w Chaos Gauntlet. Zastąpił on poziom Blade, a następnie zmienił pozycję z Kappaclysm (z 4 na 3).

Film Edytuj

Drippy Dub By Danolex (me) Geometry Dash01:11

Drippy Dub By Danolex (me) Geometry Dash

Chaos Gauntlet.
AnubisScarlet SurgeDrippy DubKappaclysmDark Drop

Więcej z Fandomu

Losowa wiki