FANDOM

Down Bass
Downbass
Autor etapu Exterys Valkyrie (TheRealSpectra)
ID etapu 8147005
Poziom trudności Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10
Formy Kostka, Statek, Fala, Kula, Ufo, Grawitacja, Wielkość, Dual, Prędkość, Teleportacja
Sekwencje K, S, K, F, K, F, S, Ku, K, Ku, K, U
Autor utworu Rukkus
Muzyka Bass Down Low (Remix)
Data wydania 8 maj 2015 r.
Polecany? Tak

Down Bass jest bardzo ciężkim poziomem w stylu Nine Circles stworzonym przez TheRealSpectra. Autor zhackował poziom, przez co nie otrzymał on gwiazdek, jednakże później został on ukończony przez RedUniverse, dzięki któremu etap otrzymał gwiazdki i notę Demona. 25 sierpnia 2016 r., użytkownik o nazwie TheRealSneaky zweryfikował aktualizację Down Bass, która wprowadziła utrudnienia w segmentach fali oraz kosmetyczne zmiany. Obecnie uznawany jest za szalenie trudnego bądź ekstremalnego Demona.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się inaczej niż większość etapów Nine Circles, tworząc klimat zachodu słońca. Nie jest zbyt trudny, lecz posiada kilka pułapek. Po nim plansza diametralnie się zmienia, przechodząc do szalenie trudnej fali, która wymaga precyzji i częstego spamowania klawiszem. Po drodze gracz napotyka wielokrotne zmiany wielkości i grawitacji, które dodatkowo utrudniają etap. W 66% znajduje się małe przejście kierujące do drugiej części fali. Ściany w dalszym ciągu stają się ruchome, mogąc zmylić gracza. Pod koniec pojawia się krótka kula, kierująca do kostki z prostymi, aczkolwiek szybkimi skokami. Potem następuje kula, którą należy odbijać się o pierścienie, przechodząc pomiędzy wąskimi przejściami. Pagórkowate bloki mogą pomóc w niektórych sytuacjach. Na końcu gracz przemienia się w ufo, kierując się do mety.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza spośród nich znajduje się na początku fali, w segmencie z dużą ilością pił. Należy wlecieć pod jedną z nich, aby złapać pieniążek.
  • Drugą monetę znajdziemy pośrodku segmentu z falą. Wlatując przez wąski tunel, gracz musi przejść lekko przez sufit, aby zdobyć pieniążek (pokazane na obrazku wyżej).
  • Ostatnia z nich jest dość trudna do zdobycia, ponieważ gracz musi pozbierać klucze, które zostały porozrzucane po planszy. Jeżeli je odnajdzie (oraz zdobędzie), pieniążek pojawi się na końcu etapu.

Film Edytuj

Geometry Dash - Down Bass Update 75hz Verified by me by RealSpectra Insane Extreme Demon02:33

Geometry Dash - Down Bass Update 75hz Verified by me by RealSpectra Insane Extreme Demon

Ciekawostki Edytuj

  • Niektórzy uważają, że Sneaky hackował podczas przechodzenia poziomów, jednakże on sam nigdy tego nie potwierdził.
  • Aktualna wersja Down Bass była uznawana za jeden z najtrudniejszych ocenionych etapów Nine Circles, jaki wówczas istniał. Obecnie pod względem trudności przekracza Crimson Clutter, a nawet (odmienny styl) Cataclysm.
  • Pierwotna wersja posiadała trzeci segment fali, jednakże został on później usunięty.
  • Down Bass posiada największą liczbę aktualizacji ze wszystkich plansz typu Nine Circles, bądź nawet wszystkich Demonów - etap został zaktualizowany aż 27 razy!
  • 9 lipca 2016 r., DanDaBruh zaktualizował Down Bass, omyłkowo stawiając pierścień grawitacyjny, który odkrywał ukrytą ścieżkę. Zostało to poprawione kilka godzin później.
  • Autor poziomu powiedział, że Down Bass powstało w maju 2015 roku, jednak otrzymało ono ocenę dopiero po 10 miesiącach.