FANDOM

Ditched Machine
Dm.jpg
Autor Jeyzor
ID 4192768
Trudność Demon.png Trudny Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Grawitacja, Wielkość, Prędkość
Sekwencje ku, K, K/s, S, SS (auto), U/ku, Ku, F, S, U
Autor utworu Shtriga
Muzyka Let's Bounce
Letsbounce.oga
Data wydania 12 stycznia 2015 r.
Polecany? Tak

Ditched Machine jest popularnym Demonem stworzonym w wersji 1.9. Autorem etapu jest Jeyzor. Wprowadza on mieszane duale, które zostały spopularyzowane dzięki owej planszy. Dawniej Ditched Machine było uznawane za trudnego lub bardzo trudnego Demona, natomiast obecnie przyjmuje się, iż jest średnim Demonem. Trwa on około 1 minutę i 6 sekund (long). Nie został on ani razu zaktualizowany. Kopiowanie etapu (z poziomu planszy) nie jest możliwe.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się małą kulą, która wymaga odrobiny zapamiętywania. Porozrzucane są duże ilości pierścieni, z czego część z nich służy jako pułapka. Niektóre ściany również są nieprawdziwe. Po przejściu segmentu, kula musi odbić się o duże grupy pierścieni, przechodząc do szybkiego segmentu kostki. Fragment ten jest dość prosty, pod warunkiem, iż gracz jest w stanie kontrolować prędkość i potrafi wyczuć odpowiedni moment podczas odbijania się o pierścienie.

Po tym następuje pierwszy dual, który jest gwałtownym skokiem poziomu trudności. Dual jest mieszany, zostawiając kostkę oraz mały statek. Gracz musi skupić się tak, aby kostka omijała kolce i wlatywała w dziury w ścianach, uważając też, aby statek utrzymał się w powietrzu. Fragment ten, oprócz przyzwoitych umiejętności kontrolowania statkiem i panowania nad prędkością, wymaga również dobrej pamięci, gdyż polega on na zapamiętywaniu odpowiedniego rytmu kliknięć. Po tym następuje spowolnienie i dual się kończy na tą chwilę. Za pomocą statku należy przelecieć ostrożnie przez dość wąski i zawiły tunel, który kilkukrotnie się podświetla. Jest on dość prosty, jednakże wymaga on szybkiego i bardzo lekkiego klikania, gdyż zbyt gwałtowny ruch może skończyć się klęską. Następny dual składa się z ufo i małej kuli, co może sprawić dużo trudności. Dual ten jest o wiele krótszy i łatwiejszy jeżeli gracz zdoła go zapamiętać. Polega on głównie na zapamiętaniu specyficznej sekwencji kliknięć.

Po nim, gracz pozostaje normalną kulą, w której są proste skoki, jednakże niektóre ściany są fałszywe, co zmusza do zapamiętywania odpowiednich dróg. Odbijanie się o pierścienie skutkuje tam porażką. Na końcu gracz zamienia się w falę, ufo oraz statek, unikając grup zanikających kolców. Po tym należy wylądować na dwie ostatnie płytki i statek poleci prosto do mety. Warto zapamiętać rytm klikania w ostatnim ufo, ponieważ zbyt szybkie kliknięcia mogą spowodować, że gracz dokona bardzo irytującej porażki uderzając o sufit lub o kolce w 97%.

Błędy Edytuj

  • Na samym początku pierwszej kuli gracz może zeskoczyć z samego końca górnego słupa, omijając błękitne pierścienie. Niektórzy gracze mogą wykorzystać to jako ułatwienie.
  • Kolce w powolnym statku mają dziwne hitboxy. Może się zdarzyć, że statek odbije się o narożnik bloku, co może zarazem uratować go i skazać na porażkę.
  • Jeżeli pechowo skoczysz na samym końcu planszy, ufo może zahaczyć o koło z przezroczystymi kolcami znajdującymi się za nim. Nie wiadomo, czy jest to zamierzona sekwencja czy błąd. Jest to częsty powód rozbijania się graczy w 97%.

Ciekawostki Edytuj

  • Istnieje kontynuacja o nazwie Abandoned Machine, również autorstwa Jeyzora. Jest ona uznawana za trudnego Demona.
    • Obecnie seria jest trylogią, z ostatnią częścią o nazwie Matilda The Machine. Część ta jest za to uważana za szalenie trudnego Demona.
  • Jest to również jeden z pierwszych etapów, który wprowadził mieszane duale.
  • Jest to jeden z niewielu Demonów stworzonych przez samego Jeyzora.

Film Edytuj

Ditched Machine by Jeyzor Medium Demon Geometry Dash 1.901:29

Ditched Machine by Jeyzor Medium Demon Geometry Dash 1.9

Więcej z Fandomu

Losowa wiki