FANDOM

Devil Vortex
Devilvortex
Autor Rustam (weryfikacja: ToshDeluxe)
ID 32969607
Poziom trudności ExtremeDemon Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Robot, Grawitacja, Prędkość, Wielkość, Dual
Sekwencje S, F, Ku, S, F, Ku, S, F, U, Ku, K, S, R, F, K, K/K, S, K, F, Ku/Ku, F, S, F, S, F
Autor utworu NemesisTheory
Muzyka Weeping Demon
Weeping Demon
Data wydania Czerwiec 2017 r.
Polecany? Tak

Devil Vortex jest ekstremalnym Demonem stworzonym przez Rustama, który został zweryfikowany przez ToshDeluxe. Powstał on w Update 2.1 i trwa on jedną minutę.

Opis Edytuj

Etap rozpoczyna się statkiem z ciasnymi tunelami, który prowadzi do mini-fali z porozrzucanymi kluczami. Po niej jest kula z platformami i pierścieniami postawionymi blisko siebie, aby utrudnić odbijanie się o nie. Następnie jest szybki statek, mini-fala, szybka kula, fragment prostego latania i powolna, lecz wąska fala. Następne jest UFO ze zmianami grawitacji, które prowadzi do kuli podobnej do poprzedniej, lecz w normalnej wielkości.

Następnie jest kostka z precyzyjnymi skokami i pierścieniami, która prowadzi do statku z prostym lataniem, robota, którym trzeba wykonywać niskie skoki i ciężkiego spamu falą, która staje się mała przez krótki czas. Po niej jest krótka kostka i dual, który prowadzi do statku ze zmianami grawitacji, pierścieniami i prostym lataniem. Po niej jest krótka kostka i trudna mini-fala, podobna do tej w Sakupen Hell. Następny jest powolny swingcopter z precyzyjnymi przejściami, który prowadzi do powolnej fali z bardzo ciasnymi przejściami. Po niej pojawia się fragment prostego latania, spam falą, następny statek i ostatnia fala, która prowadzi do mety.

Ciekawostki Edytuj

  • ToshDeluxe potwierdził, że poziom początkowo miał mieć trudność średniego Demona, lecz za pozwoleniem Rustama, dokonał on znacznych utrudnień, przez co stał się jednym z najcięższych ekstremalnych Demonów w grze.
  • Z powodu bugów i bardzo ciasnych przejść w fali w ~85%, poziom może być bardzo uciążliwy lub prawie niemożliwy do ukończenia dla osób z monitorami o niższej częstotliwości odświeżania (np. 60Hz).
  • Niektórzy użytkownicy twierdzą, że ToshDeluxe nie pokonał poziomu uczciwie, gdyż na jego filmie widać ucinające się klatki w kilku momentach.
    • Tosh wyjaśnił, że są to lagi, które spowodowane były programem, który kiepsko nagrał weryfikację. Mówił on też, iż praktykował on i ukończył poziom na streamie.

Film Edytuj

"DEVIL VORTEX" 100%!! COMPLETE (EXTREME DEMON!!) - by Rustam (Verified by ToshDeluxe) On Stream03:31

"DEVIL VORTEX" 100%!! COMPLETE (EXTREME DEMON!!) - by Rustam (Verified by ToshDeluxe) On Stream

Więcej z Fandomu

Losowa wiki