FANDOM

Dem Travel
Dt.jpg
Autor Serponge
ID 18421584
Trudność MediumDemon.png Średni Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Robot, Grawitacja, Wielkość, Dual
Sekwencje K, k, S, s, S, s, S, s, S Ku, ku, kuku, ku, Ku, U, u, kuku, K (auto), R, F, f, F, K, s, K, U, K, S, s, R, K (auto), KK, K, k, K, k, f, F, Ku, K, S, K, F, f, F, f, F, f, F, f, F, f, F, f, F, SS, K, ff, K (auto), S, s, S, s, S, s, S, s, S, s, S, s, f, r, R
Autor utworu Lockyn
Muzyka Skybound
Skybound.oga
Data wydania Marzec 2016 r.
Polecany? Tak

Dem Travel - Demon stworzony przez znanego gracza Serponge. Częściowo inspirował się poziomem Lonely Travel autorstwa FunnyGame. Świadczy o tym długość 6 minut oraz nazwa. Kwalifikuje się jako łatwy Demon, jednakże mniej doświadczonym graczom może sprawić duże problemy. Powstał on w wersji 2.0 i zawiera bardzo dużo ozdób. Jednak w przeciwieństwie do swojego poprzednika, ten przez cały czas jest kolorowy.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się dość prostą kostką z małymi przeszkodami i sporadycznymi płytkami, bądź pierścieniami. Po niej pojawia się statek ze zmianami grawitacji, który w połowie zaczyna cofać się do tyłu. Zmienia również wielkość od czasu do czasu. Podczas kuli gracz musi wykonywać dość proste skoki. Niektóre skoki wymagają odrobinę precyzji, lecz nie są trudne. Przez chwilę kula będzie również podwójna. Dalszy fragment polega na przeskakiwaniu UFO przez dziury w słupach. Czerwone ściany zabijają, zaś od czasu do czasu bywają zmiany grawitacji. Poruszają się one na różne sposoby i wymagają one zapamiętywania. Później pojawia się prosta kula, która prowadzi do segmentu robota z krótkim przerywnikiem fali. Niektóre skoki mogą być podchwytliwe. Potem pojawia się podwójna kostka z niesymetrycznymi skokami oraz okazjonalne zmiany form, którymi trzeba omijać drobne przeszkody.

Następna kostka polega na omijaniu nadchodzących bloków, które mogą wprowadzić gracza w pułapkę. Segment wymaga zapamiętywania. Po nim pojawia się fala ze zmianami wielkości i grawitacji, która może być problemem dla niedoświadczonych graczy ze względu na częste zmiany i tło, które może zdekoncentrować gracza. Podwójny statek jest łatwy i polega na omijaniu nadchodzących gwiazd. W dalszej kostce ziemia od czasu do czasu wybija ikonę do góry, co może zarazem pomóc, jak i wgnieść w inne bloki. Warto wtedy wsłuchać się w muzykę, aby zapamiętać momenty, w których ona się podnosi. Po niej pojawia się podwójna mini-fala, która wymaga odrobiny cierpliwości. Nie jest ona trudna, lecz trzeba poruszać się w górę i w dół w odpowiednim rytmie, co może być drobnym problemem, jeżeli dana osoba nie jest w stanie wyczuć rytmu. Dalej pojawia się statek z wieloma zmianami wielkości i grawitacji, który wymaga ostrożnego latania. Prowadzi on do mini-fali z dość wąskimi tunelami. Na końcu gracz zamienia się w robota i musi wykonywać proste skoki. Niekiedy bywają one dość małe, więc trzeba klikać delikatnie, lecz fragment sam w sobie nie jest trudny. Dalej pojawia się droga do mety.

Monety: Edytuj

  • Pierwsza znajduje się w 11%. Tam, gdzie znajduje się skała, którą z pozoru musisz ominąć, to tak naprawdę musisz do niej wlecieć, aby zdobyć monetę.
  • Druga moneta jest w 47%. Gdy zobaczysz trzy schodki musisz skoczyć na najwyższy i z niego skoczyć do monety.
  • Trzecią monetę znajdziesz w 98%. W segmencie z robotem masz wybór: pójść dołem bez żadnych przeszkód, ale nie zebrać monety lub pójść na górę, gdzie zbierzesz monetę, ale potem będziesz musiał przeskoczyć cztery razy potrójne kolce.

Ciekawostki: Edytuj

  • Mimo, że poziom zawiera dużo dekoracji to Serponge zmieścił się w limicie 30,000 obiektów.
  • Nad ostatnią monetą jest napisane: ,,For Michigun". Prawdopodobnie wynika to z tego, że po monecie czekają cię 4 potrójne kolce, które Michigun bardzo lubi.
  • Mimo, że jest uważany za łatwego Demona, to jest znacznie trudniejszy od podobnie uznawanego Lonely Travel.
  • Etap trwa prawie 6 minut, tak jak swój poprzednik, co czyni te poziomy dwoma najdłuższymi ocenionymi etapami. Dem Travel jest o dwie sekundy krótszy od Lonely Travel.
  • Nie jest to ostatni poziom z serii Travel. Istnieje jeszcze Neverending Travel, autorstwa DarwinGD, który ma 8 gwiazdek i jest Insane oraz Dark Travel, autorstwa JonathanGD, który jest Demonem i długością o 15 sekund przekracza Lonely Travel.

Film Edytuj

Dem Travel by Serponge Geometry Dash06:05

Dem Travel by Serponge Geometry Dash

Więcej z Fandomu

Losowa wiki