FANDOM

Death Corridor
Deathcorridor.jpg
Autor KaotikJumper
ID 10314379
Trudność Insane.png Szalona
Gwiazdki 0Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Grawitacja, Prędkość, Wielkość, Dual
Sekwencje K, S, U, S, F, S, U, F, K, Ku, S, F, Ku, S, K, S, F, K, U, S, K/K, S/U, F, Ku, S
Autor utworu Dr. Phonics
Muzyka Code Red
CodeRed.oga
Data wydania 2015 r.
Polecany? Nie

Death Corridor jest popularnym poziomem społecznościowym stworzonym przez gracza o nicku KaotikJumper. Jest to etap, który początkowo był niemożliwy, lecz został zaktualizowany i ułatwiony, dzięki czemu stał on się możliwy do ukończenia. Mimo to, nadal jest to niesamowicie trudna plansza. Poziom powstał w przedziale Update 1.9 (pierwotna wersja) i 2.0 (obecna wersja).

Pomimo swej popularności, poziom nie posiada oceny. Prawdopodobnym powodem jest to, iż autor zhackował weryfikację, a dotychczas nikt nie był w stanie przejść uczciwie obecnej odsłony poziomu.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się krótką kostką i dość wąskim tunelem, przez który trzeba przelecieć. Dalej pojawia się króciutkie UFO ze zmianami grawitacji i kolejny, lecz węższy tunel, idealny dla małego statku. Potem pojawia się krótka fala i następny statek prowadzący do UFO, które wymaga dużej ostrożności. Następna jest fala z wąskimi przejściami i porozrzucanymi kolcami. W kostce gracz musi uważać na pierścienie i użyć ostatniego, aby przejść przez portal kuli, przeskakując przez następne trudne do ominięcia przeszkody. Po nim ukazuje się statek z wąskimi tunelami i bardzo ciasny fragment fali. Później gracz natrafia na kulę z podchwytliwymi skokami, następny statek i krótką kostkę, która po przejściu unosi gracza wysoko do góry.

Tempo nagle przyspiesza i gracz musi przelatywać statkiem przez bardzo ciasne przejścia, prowadząc do fali wymagającej spamowania. Dalej ukazuje się mini-fala, która jest jednym z najtrudniejszych fragmentów planszy i następna wąska fala. Dalsza kostka wymaga bardzo precyzyjnych skoków, aby ominąć pięciokrotne kolce. Później znajduje się UFO z prostymi początkowymi skokami i bardzo precyzyjnymi dalszymi przejściami. Następny jest niesamowicie trudny statek z wieloma zmianami grawitacji. Według wielu graczy jest to najtrudniejszy segment planszy. Po niej gracz natrafia na krótki duet kostek oraz mieszany dual statku i UFO. Następna jest ciężka fala z wysoką prędkością i trudnymi przeszkodami. Po chwili prędkość zwalnia i wyświetla się podpis gracza, napis "TAKE A BREAK" oraz "READY?". Krótko po napisie "GO" pojawia się szybka kula z podchwytliwymi skokami oraz ostateczny tunel, który wymaga prostego latania. Po nim plansza kończy się, lecz gracz musi uważać na porozrzucane piły.

Ciekawostki Edytuj

  • Pierwotna wersja powstała w Update 1.9 i była ona niemożliwa do przejścia. Wykorzystywała ona niesamowicie wąskie przejścia w falach, których gracz nie byłby w stanie przejść, wraz z spamami pierścieni. KaotikJumper później zaktualizował poziom, być może po to, aby otrzymać ewentualną notę, jednakże nie dostał jej.
  • Tylko pięć osób zdołało przejść dwa najtrudniejsze fragmenty w grze w sposób uczciwy - bardzo ciasną mini-falę oraz mały statek ze zmianami grawitacji i bardzo wąskimi tunelami. Są nimi Riot, Sunix, Metalface221, RpgRaketti i DiamondSplash.
    • Sunix również zdołał zdobyć 65-100% w tym poziomie. Nagranie można zobaczyć tutaj.
  • W okresie wakacji w 2016 roku, Dorami zweryfikował remake poziomu o nazwie "New Death Corridor". Jest to znacznie łatwiejsza, lecz dłuższa wersja etapu. Generalnie uznawana jest za średniego Demona, lecz mimo to nie otrzymała ona żadnej noty.

Filmy Edytuj

Geometry Dash - "DEATH CORRIDOR" (Update) Practice Mode GuitarHeroStyles02:22

Geometry Dash - "DEATH CORRIDOR" (Update) Practice Mode GuitarHeroStyles

Obecna wersja.

Geometry Dash - DEATH CORRIDOR (Old) 100% - by KaotikJumper (Impossible)02:22

Geometry Dash - DEATH CORRIDOR (Old) 100% - by KaotikJumper (Impossible)

Stara, niemożliwa wersja etapu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki