FANDOM

Deadly Silent Club
DeadlySilentClub.png
Autor Etapu DaXenomorph
ID etapu Nieznane
Trudność Szalona (etap niemożliwy)
Gwiazdki Brak
Formy Kostka, Kula, UFO, Fala, Grawitacja, Prędkość, Wielkość, Dual
Sekwencje K, KuKu, KK, FF, K, FF, Ku, FF, UU, K, KK, FF, KK
Autor Utworu DJ-Nate
Muzyka Clubstep
Data wydania 2015 r.
Polecany? (Featured) Nie

Deadly Silent Club jest etapem z serii etapów Silent. Jest to bardzo długi i niewykonalny poziom ze względu na liczne bardzo wąskie tunele, przez które nie da się przejść bez wykorzystania automatycznych segmentów. Uznawany był za "najtrudniejszy niemożliwy etap", jednakże obecnie istnieją bardziej szalone poziomy od niego. Plansza czerpie inspirację z Silent Club i Silent Clubstep. Deadly Silent Club był weryfikowany przez Cyrillica, lecz najprawdopodobniej nie dokonał tego uczciwie, a sam etap jest niewykonalny bez automatyzacji, stąd RobTop zdegradował etap trudność do stopnia Insane i usunął z niego gwiazdki. Obecna trudność wprowadza graczy w błąd.

Opis Edytuj

Deadly Silent Club rozpoczyna się segmentem z kostką, w którym gracz musi przeskoczyć grupę pięciu kolców. Następnie napotyka się słup z kolcem, którego nie da się przeskoczyć zwyczajnym skokiem. Nagle gracz przechodzi przez portal potrójnej prędkości, który wysyła go wgłąb tunelu z błękitnymi pierścieniami, którego normalnie nie da się przejść.

Następnym segmentem jest krótki segment z kulami, które odbywają się w trybie dwóch graczy. Dalej kule zamieniają się w kostki, którymi trzeba przeskakiwać grupy kolców w odpowiednim momencie. Po tym gracz zamienia się w podwójną falę, która przechodzi przez bardzo ciasny tunel pełen kolców i cierni, który jest niemożliwy do przejścia. Podczas lotu grawitacja jest kilkukrotnie zmieniana.

Następny segment jest w postaci kostki, którą przeskakuje się przez dużą ilość niewidzialnych bloków. Następnie prędkość kostki ulega zmniejszeniu i zostaje przenoszona przez portale grawitacyjne, która prowadzą w pierścienie. Należy się o nie odbić w odpowiednim momencie.

Prędkość nagle staje się potrójna i gracz zamienia się w falę, która przelatuje przez niemożliwe do przejścia tunele z kolcami i błękitnymi pierścieniami.

Po przyspieszeniu muzyki, gracz zamienia się w kulę, która przechodzi przez bardzo ciężkie przeszkody, zaś następnie przemienia się w falę i przechodzi przez kolejne niemożliwe do przejścia tunele.

Następny segment jest podwójnym UFO, który również jest niewykonalny ze względu na bardzo ciasne tunele. Po tym gracz przemienia się w małą kostkę, która odbija się w tunelu pełnym kolców i pił. Jest on niemożliwy do przejścia przez kolce, które znajdują się na podłożu. Dalszy ciąg segmentu odbywa się w normalnej wielkości. Kostka przechodzi przez bardzo ciasne tunele wypełnione błękitnymi pierścieniami.

Ostatnim niemożliwym segmentem jest długi fragment z podwójną falą, która brnie prosto przez czarne, niewidzialne przeszkody.

Prawdziwy etap kończy się tuż po tym segmencie. Gracz wychodzi z segmentu prosto w pusty teren z białym tłem. Muzyka kończy się krótko przed wyjściem z ciasnego tunelu. W tle napotyka się napisy "Wow!!!!!!" oraz "Awesome!!!!!!!". Chwilę później gracz zamienia się w podwójną małą kostkę, która przechodzi przez tunel do końca samej planszy.

Ciekawostki Edytuj

  • Etap ten został niegdyś zweryfikowany przez Cyrillica, lecz technicznie jest niemożliwy do przejścia bez automatycznych segmentów lub wykorzystywania bugów/hacków w grze. RobTop usunął zaś gwiazdki i zmniejszył ocenę. Obecna ocena (Insane) wprowadza graczy w błąd, albowiem etap powinien pozostać bez żadnej noty.
  • Był dawniej uznawany za "najtrudniejszy niemożliwy poziom", chociaż określenie brzmi nielogicznie, iż nie istnieje coś takiego jak "najtrudniejszy niemożliwy etap".
  • Prawdopodobną rzeczą jest to, iż ostatni segment miał być niemożliwą falą, lecz autor poziomu osiągnął limit obiektów, przez co nie mógł już nic zmienić.
DSC.jpg

Film Edytuj

Geometry Dash - DEADLY SILENT CLUB 100% - Hardest Impossible Level (13-09-15)-004:11

Geometry Dash - DEADLY SILENT CLUB 100% - Hardest Impossible Level (13-09-15)-0

Więcej z Fandomu

Losowa wiki