FANDOM

Deadly Clubstep
Dcs
Autor Neptune
ID 1299298
Trudność Demon Trudny Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, UFO, Grawitacja, Prędkość, Wielkość
Sekwencje K, S, Ku, S, U, K, S, U, S, K, Ku, S
Autor utworu DJ-Nate
Muzyka Clubstep
Clubstep
Data wydania 2014 r.
Polecany? Tak

Deadly Clubstep jest Demonem stworzonym przez Neptune. Jest to znacznie trudniejsza wersja oryginalnego poziomu stworzona w Update 1.7. Na początku uznawana była za szalenie trudnego Demona, lecz obecnie głównie uznawana jest za trudnego Demona.

Opis Edytuj

Etap rozpoczyna się kostką z wieloma pierścieniami, zmianami grawitacji i momentami ze sztucznymi kolcami, które wymagają zapamiętywania. Po niej pojawia się trudniejsza i szybsza wersja statku z Clubstep, która prowadzi do kuli z drobnymi elementami pamięciowymi i precyzyjnymi skokami. Później pojawia się krótki fragment statku, który wymaga ostrożności oraz UFO podobne do oryginału, lecz ze zmianami grawitacji. Dalsza kostka jest również pamięciówką ze względu na duże ilości pierścieni. Dalej pojawia się statek ze zmianami grawitacji i wąskimi tunelami, a następnie podobne UFO. Później pojawia się kolejny statek z wąskimi tunelami i później z ostrymi zakrętami i portalami grawitacyjnymi. Kolejne kostka jest bardzo podobna do pierwszej, lecz w pomniejszonej formie. Dalsza kula może zmylić graczy ze względu na zmiany prędkości. Na końcu pojawia się statek z piłami, a na końcu z podpisem autora. Po nim pojawia się meta.

Błędy Edytuj

  • Przejście w 35% jest dość problematyczne, ponieważ kula może się rozbić o kolce. Da się ominąć ten błąd, jednakże jest to niełatwe.

Ciekawostki Edytuj

  • Riot jest jedną z pierwszych osób, które ukończyły poziom uczciwie.
  • Istnieje poziom o nazwie "Deadly Clubstep Easy", który jest ułatwioną wersją oryginału. Również posiada on notę Demona.
  • W przeciwieństwie do większości remake'ów Clubstepa, ten został stworzony w 1.7, a nie w 1.6.
  • RpgRaketti nazwał go łatwym Demonem, co zdziwiło dużą ilość osób.