FANDOM

Deadlocked v3
Dlv3.jpg
Autor etapu Noriega
ID etapu 16011100
Poziom trudności InsaneDemon.png szalony Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Robot, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual, Teleportacja
Sekwencje K, F, K, F, K, F, K, S, Ku, S, K, R/K, Ku/Ku, K, R, S, K, K/K, S/R, K/R, F/R, U/R, Ku/R, S/S, S
Autor utworu F-777
Muzyka Deadlocked
Deadlocked.oga
Data wydania Styczeń 2016 r.
Polecany? Tak

Deadlocked v3 jest ciężkim i popularnym Demonem stworzonym przez Noriega. Inspiruje się oficjalnym etapem, dodając ogrom elementów pamięciowych oraz szalone duale. Z tego powodu uznawany jest często za bardzo trudnego Demona, a oficjalnie za szalonego.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się krótkimi elementami kostki i fali, które polegają na omijaniu wyskakujących i wysuwających się przeszkód. Pojawiają się one szybko, więc gracz musi reagować w szybkim tempie. Następny statek oraz ufo polega na omijaniu kręcących się bloków, a kula skupia się na przeskakiwaniu po ruchomych platformach. Statek dalej prowadzi do kostki i pierwszego duala z kostką i robotem, który wymaga skakania w odpowiednim rytmie. Dalej znajduje się podwójna kula, w której trzeba przeskakiwać po platformach. Dalsza kostka i robot polegają na przeskakiwaniu po pojawiających się pierścieniach.

Podczas następnego statku po raz pierwszy ukazuje się boss, który strzela promieniami laserowymi. Gracz musi ostrożnie manewrować i uważać na zmiany grawitacji. Po nim pojawia się krótka kostka z dualem, który jest krótkim elementem odpoczynkowym. W tle pojawia się napis "Ready?". Druga część bossa jest najtrudniejszym momentem planszy, ponieważ duale są skomplikowane i bardzo mylące. Gracz musi również zapamiętywać rytm skoków oraz lotów statkiem bądź ufo. Boss atakuje również miażdżącymi ramionami, wystrzeliwując na końcu wielki promień, który należy uniknąć, wlatując statkami nieco nad kolcami po bokach. Tło błyśnie na biało i pojawi się ostatni segment statku, który jest prosty, lecz może sprawić drobne trudności, szczególnie gdy gracz będzie chciał zdobyć ostatnią monetę. Na drodze pojawia się kilka zanikających pił, które są łatwe do ominięcia. Przed metą pojawia się napis "GG" oraz nick autora.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza znajduje się w 44%. Gracz musi odbić się o dwa niewidzialne pierścienie, które prowadzą do alternatywnej drogi z monetą.
  • Druga moneta znajduje się tuż przed drugą fazą bossa, jednakże musi on wpierw pozbierać klucze, które są porozrzucane we wcześniejszych segmentach planszy.
  • Ostatnia znajduje się w 95%. Za pomocą statku należy ostrożnie przelecieć nad jedną z zanikających pił.

Ciekawostki Edytuj

  • LazerBlitz stworzył Spacelocked, który jest v2 oryginalnego etapu, inspirowany Demonem Noriegi.
  • Jest to jeden z niewielu poziomów, który posiada dwie walki z bossami.
  • Budowa i wygląd bossa jest inspiracją dla wielu innych budowniczych. LazerBlitz (twórca Spacelocked) stworzył podobne segmenty, inspirujące się poziomem. Podobni bossowie znajdywali się również w wielu innych ciężkich Demonach, takich jak seria Fusion autorstwa Manix648 i innych.

Film Edytuj

Geometry Dash Demon Hard - Deadlocked v3 - by Noriega (All Coins)02:18

Geometry Dash Demon Hard - Deadlocked v3 - by Noriega (All Coins)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki