FANDOM

Darnoc703
DarnocLogo.jpg
Imię Conrad
Wiek 15
Narodowość USA, Iowa
Wysłane etapy 72 (54 ocenione)
Klan Nieznane
Znany z: Jeden z najstarszych użytkowników, niegdyś popularny twórca
Kanał na YT [1]
Ilość widzów Ponad 30,000

Darnoc703 (znany w grze jako TheRealDarnoc) jest jednym z najstarszych użytkowników oraz twórców w historii Geometry Dash. Zasłynął głównie z ilości opublikowanych etapów, które charakteryzowały się specyficznym dla niego stylem. Dołączył do gry w wersji 1.0 i trwa do dziś, pomimo rocznej przerwy od gry podczas Update 2.0.

Duża ilość jego plansz pojawiła się w paczkach map oraz jego Demony są częstym wyborem dla początkujących graczy, bądź dla osób, które preferują łatwe Demony. Część jego etapów, szczególnie tych najstarszych, posiada błędy, które prawdopodobnie wynikają ze zmian, które powstały po wydaniu wielu aktualizacji gry.

Jego ostatnim poziomem w 2.0 był  "Okiba Crackdown". W opisie planszy Darnoc ogłosił, że kończy grać w GD. Na kanale nie pojawiają się już żadne filmy dotyczące gry, lecz sporadycznie można zauważyć inną aktywność jego kanału.

Po wydaniu Update 2.1, Darnoc niespodziewanie kontynuował grę i rozpoczął budowę nowego poziomu o nazwie "Blacklights". Został on wydany 1 lutego 2017 r. i otrzymał notę "Epic".

Ciekawostki Edytuj

  • Jego nick to tak naprawdę imię Conrad napisane od tyłu.
  • Darnoc najprawdopodobniej choruje na daltonizm, gdyż w opisie jednego ze swoich demonów: "DarnocDynamix", napisał "Dziękuję mamie za pomoc w określeniu barw. W pewnym sensie nie potrafię odróżniać kolorów".
  • Najprawdopodobniej Darnoc jest jednym z pierwszych użytkowników w grze, którzy założyli konto. Niektórzy użytkownicy twierdzą, że jest on również jedną z pierwszych osób, która ukończyła Clubstep oraz jednym z pierwszych, jak nie pierwszym autorem automatycznego etapu.
  • Darnoc jest założycielem popularnego GDForums. Założył je, ponieważ jedyną aktywną stroną dla społeczności gry był temat o grze założony na TouchArcade, który widniał w dość dużym nieładzie.
  • RobTop skomentował Blacklights mówiąc "He is Alive? :O" (pol. "On Żyje? :O")

Więcej z Fandomu

Losowa wiki