FANDOM

Dark Travel
Dark travel
Autor JonathanGD (weryfikacja: mbed)
ID 32885972
Trudność MediumDemon Średni Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Robot, Grawitacja, Prędkość, Wielkość, Dual, Teleportacja
Sekwencje K, Ku, R, K (auto), R, K, k, S, F, r, s, r, F, K (auto), P, U, u, U, K (klucz), k, s, F, K, k, K (auto), KK, FF, kk, rr, ss, KK, UU, uu, KK, KuKu, FF, kk (auto), PP, SS, KK, SS, ss, ff, kk, K (auto), k, F, K, f, k, s, S, R, r, K, k, p, k, R, U, u, K, S, s, k, K (auto), S, Ku, U, u, k, r
Autorzy utworu 1f1n1ty i LOrbSheddy (oryginał z Pokemon Super Mystery Dungeon)
Muzyka Dark Matter Suite remix
Data wydania kwiecień 2017 r.
Polecany? Tak

Dark Travel jest poziomem społecznościowym stworzonym przez JonathanGD i zweryfikowanym przez gracza Mbed. Jest to dotychczas najdłuższy oceniony etap w grze. Powstał on w Update 2.1 i uznawany jest za średniego lub trudnego Demona. Jest to czwarta część serii "Travel". Wcześniejsze trzy, to Lonely Travel, Dem Travel i Neverending Travel, a następne dwie to Melodic Travel i Hypnotic Travel.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się prostą kostką, która prowadzi do kuli, którą trzeba przeskakiwać po skałach. Następny jest krótki robot, który prowadzi do nastepnego segmentu. Nagle tło zaczyna się zniekształcać i gracz przenosi się do segmentu, w którym musi przeskakiwać kolce i płomienie wypluwane przez potwory. Po niej jest kostka, która stopniowo przyspiesza, zmuszając gracza do szybszych reakcji. Następny jest statek, w którym gracz musi przelatywać przez bloki przypominające kontenery. Żółte można popychać, co trzeba niekiedy wykorzystać, aby zepchnąć je na przełączniki, które odblokowują drogę. Należy też uważać na ruchome bloki, które trzeba omijać szerokimi slalomami. Następna jest prostsza fala, która kończy się małym elementem pamięciowym, który można rozwiązać na kilka sposobów. Po tym jest krótki robot i statek, który prowadzi do następnego segmentu robota. Po krótkiej fali i następnej kostce pojawia się segment pająka.

Fragment ten jest napięty, szybki i wymaga dobrego refleksu. Następne jest UFO ze zmianami grawitacji, które rozpoczyna się szybko, lecz powoli zwalnia. Po automatycznym segmencie trafiamy na prostą kostkę, a następnie na statek, którym trzeba omijać przeszkody i ruchomą lawę. Po niej jest podobna fala, która prowadzi do następnego segmentu. Jest to powolna kostka, która kończy się znakiem oznaczający środek poziomu. Po niej pojawia się kostka, którą trzeba przechodzić po błyszczących platformach, uważając na słabo widoczne kolce. Po krótkim automatycznym segmencie gracz jest przenoszony do najtrudniejszego fragmentu planszy.

Rozpoczyna się on podwójną kostką z dash orbem i podchwytliwymi skokami, który jest rozdzielony krótką podwójną falą. Następny jest robot, oddzielony krótkim fragmentem prostego latania, kończąc na UFO ze zmianami wielkości i grawitacji. Następna jest podwójna kula wymagająca szybkiej reakcji, oddzielona krótką falą, pająkiem, następnymi podchwytliwymi statkami, króciutkimi mini-falami, kończąc na mini-kostkach, które prowadzą do dalszej części planszy. Następny jest fragment ze skałami i przestrzenią kosmiczną widoczną w tle, który rozpoczyna się łatwo, lecz z czasem nabiera tempa, wymagając szybszych reakcji. Później jest kostka, która prowadzi do szybkiego pająka z dużą ilością ruchomych przeszkód. Po nim jest kostka, którą trzeba odbijać się o pierścienie, które oznaczone są kolorowymi blokami.

Następny fragment jest szybki i gracz musi przeskakiwać robotem przez ciasne tunele i następnie odpowiednio skakać za pomocą UFO. Następny jest szybki statek z dużą ilością miejsca, lecz na drodze jest porozrzucane 15 monet, których zdobycie odblokowuje sekret. Po niej jest kostka z łatwymi przeszkodami, kończąc na statku z dość wąskimi tunelami. Następny jest powolny fragment, w którym gracz musi ostrożnie skakać za pomocą kuli i UFO, które wymaga precyzyjnych skoków. Ostatnim segmentem jest powolna kostka w ciemnym pomieszczeniu, która pod koniec zamienia się w robota i gracz musi przeskakiwać grupki kolców, aby dojść do mety. Na końcu pojawia się duża lista dedykacji oraz wielki napis "GG", który kończy planszę.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza jest w 16%. Aby ją odblokować, trzeba przeskoczyć żółty pierścień znajdujący się w 13% i zdobyć ukrytą czaszkę.
  • Następna jest pomiędzy kolcami w 45%. Trzeba wykonać dość precyzyjny skok, aby ją zdobyć.
  • Ostatnia jest w 95%. Żeby ją zdobyć, gracz musi odnaleźć ukryty pierścień w 94%, który prowadzi na górną platformę, następnie musi odbić się o kolejny ukryty pierścień i zdobyć monetę, odbijając się o trzeci, który jest w środku niej. Nie można tego zrobić zbyt wcześnie.

Ciekawostki Edytuj

  • W momencie, w którym tło przybiera ogniste i czerwone barwy, można ujrzeć napisy "Die", "Give up" oraz "You won't do it", które migają na krótki czas wśród innych migających bloków.
  • Jest to drugi najdłuższy oceniony etap, trwający nawet dłużej niż Lonely Travel. Najdłuższy to Hypnotic travel, autorstwa Alkatraz trwający aż 9 minut i 29 sekund.
    • Istnieje jeszcze 15-minutowy poziom o nazwie Larga Espera autorstwa Nacho21, jednak nie został on oceniony.
  • Etap nie otrzymał noty "Epic" z tego powodu, iż posiada on olbrzymią ilość bloków (ponad 200k), co może zawiesić słabsze urządzenia oraz telefony komórkowe podczas wczytywania planszy.
  • Pomimo swej długości, etap posiada duże ilości porozrzucanych zdobyczy, które odblokowują monety lub inne sekrety.
  • W przeciwieństwie do Dem Travel i Lonely Travel, etap ten nie trwa tylko i wyłącznie w powolnej prędkości.

Film Edytuj

XXXL EPIC DEMON! (6MIN) - Geometry Dash 207:03

XXXL EPIC DEMON! (6MIN) - Geometry Dash 2.1 - Dark Travel - JonathanGD (The 4th Travel Level On Gd)