FANDOM

Dark RainBow Rebirth
Darkrainbowrebirth.jpg
Autor Knobbelboy (weryfikowany przez Rlol)
ID 17217389
Trudność InsaneDemon.png Szalony Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Grawitacja, Kula, Statek, UFO, Wielkość, Prędkość, Fala, Dual
Sekwencje K, Ku, S, U, s, k, K, F, K, K/K, K, S, s/s, Ku, U, S, K, Ku, U, F, s, S, f, Ku/Ku, Ku (swingcopter), S/S, S
Autor utworu DJ-Nate
Muzyka The Beginning of Time
Thebeginningoftime.oga
Data wydania Luty 2016
Polecany? Tak
Dark Rainbow Rebirth jest bardzo ciężkim Demonem stworzonym przez Knobbelboya. Powstał on w Update 2.0 i jest przeróbką poziomu Dark Rainbow, pochodzącego z wersji 1.9. Jest to jego znacznie utrudniona wersja, która została zweryfikowana przez Rlola i wysłana na konto Knobbelboya. Obecnie znajduje się na dole Oficjalnej Listy Ekstremalnych i Szalenie Trudnych Demonów i prawdopodobnie niedługo z niej spadnie. Uznawany jest za bardzo trudnego lub szalenie trudnego Demona. Posiada dużo tęczowych i błyszczących efektów.

Opis Edytuj

Plansza rozpoczyna się od kostki z powolną prędkością, gdzie głównie trzeba skakać po platformach i słupach. Nie jest ona zbyt trudna, lecz wymaga nieco precyzji w miejscach z jump-ringami. Po niej jest kula, podczas której przemieszczasz się po platformach, często zaczynających i kończących się kolcem, chociaż nie zawsze. Są tu też orby, wymagające od gracza dużej precyzji. Potem następuje statek, do którego potrzeba umiejętności prostego latania oraz używania jump-ringów. Są tu też portale grawitacyjne. Zamieniasz się w UFO. Skaczesz pomiędzy wzniesieniami i piłami uważając przy tym na orby i ostrożnie z nich korzystając. Po UFO następuje statek, gdzie musisz umieć się odpowiednio wznosić i opadać, a także prosto latać.

Muzyka się rozkręca, gracz nabiera tempa i zamienia się w bardzo trudną falę, gdzie wysuwają się kolejno elementy bardzo wąskiego tunelu. Zmieniasz się w ciężką kostkę ze słabą widocznością bloków spowodowaną licznymi detalami. Przez chwilę jest też asymetryczny dual. Następnie lecisz statkiem przez tunel z portalami grawitacyjnymi. Później się rozdwajasz i zmniejszasz. Następuje pojedyncza bardzo precyzyjna kostka z dużą ilością kolców i jump-ringów. Potem jesteś UFO, którym skaczesz między kolcami i pojawiają się czarne romby na tęczowym tle, wśród których te centralne się zamieniają miejscami. Później zaczynasz lot statkiem z czarnymi rombami na białym tle oraz przejściami między słupami z kolcami. Są tam też zmiany grawitacji.

Potem jest kilka czarno-białych segmentów, które nie są zbyt trudne w porównaniu do reszty poziomu. Muzyka się też uspokaja. Znajdują się tam też dwie fale Nine Circles, pierwsza duża, a druga mała. Muzyka ponownie zaczyna się rozkręcać, a tło staje się znów kolorowe. Jest też dual z kulą, najpierw symetryczny, a potem asymetryczny. Kula przybiera formę swingcoptera i lecisz pomiędzy wzniesieniami. Następnie podwójnym statkiem przemierzasz tunele, gdzie musisz naprawdę umieć kontrolować proste latanie, wznoszenie i opadanie. Statek znowu jest pojedynczy, etap sie kończy i pokazuje się podpis weryfikującego.

Ciekawostki Edytuj

  • Poziom posiada około 81 tys. obiektów, czyli o tysiąc przekracza obecny limit i o 50 tys. - limit z czasów utworzenia.
  • SirQuack, BlassCFB, Quantum, Skibble, Fantom, SuperSNSD, DiamondSplash, iNeo, Slypp, TGI, GK Allium oraz MaxiS9 są jedynymi osobami, które przeszły poziom w sposób uczciwy z potwierdzeniem.
  • Angielskie określenie ,,dark rainbow" oznacza ,,mroczną tęczę". Nawiązuje to do tego, że poziom jest przedstawiony w barwach tęczowych, ale jest bardzo trudny.
    • Mimo to zawiera też czarno-białe segmenty, które symbolizują w pewnym sensie "wspomnienia" konkretnych poziomów.
  • Pomimo że etap zawiera falę Nine Circles nie jest on uznawany za etap Nine Circles, ponieważ fala trwa bardzo krótko i nie ma żadnych innych elementów poziomu Nine Circles. Jest to prawdopodobnie jedyny znany poziom, który nie wykorzystuje owej fali do tworzenia poziomów z trendu Nine Circles.

Film Edytuj

Dark RainBow Rebirth - By Knobbelboy (Verified by me)02:55

Dark RainBow Rebirth - By Knobbelboy (Verified by me)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki