FANDOM

Dark Paradise
Darkparadise
Autor Rolipso
ID 11280109
Trudność Easy Łatwa
Gwiazdki 2Star
Formy Kostka, Kula, Statek, Ufo, Fala, Grawitacja, Prędkość, Lustro
Sekwencje K, Ku, S, u, K (auto), F
Autor utworu TheFatRat
Muzyka Xenogenesis
Xenogenesis
Data wydania 2015 r.
Polecany? Tak
EASY USER COINS -3 Geometry Dash -201:17

EASY USER COINS -3 Geometry Dash -2.0- - Dark Paradise by Rolipso - GuitarHeroStyles

Dark Paradise - poziom stworzony w wersji 1.9 przez Rolipso. W update 2.0 został on zaktualizowany i autor dodał do poziomu monety. Jest on bardzo łatwy i bardzo lubiany. Można go znaleźć w Alpha Pack.

Opis Edytuj

Poziom zaczyna się od prostej kostki, którą musisz jedynie przeskakiwać kolce lub skakać po platformach. Później zaczyna się kula którą musisz przeskakiwać z platformy na platformę. Jest to bardzo łatwe, gdyż nie ma tam żadnych pułapek oraz nie potrzebujesz dużej precyzji i czasami jedynie na sekundę się zmienia prędkość. Następnie lecisz statkiem, którym musisz ominąć kilka przeszkód. W następnym segmencie jesteś mini ufo, którym musisz jedynie unikać kontaktu z dołem lub górą. W pewnym momencie ufo staje się automatyczne i przeobraża się w automatyczną kostkę, która odbija się o niebieskie jump-pady. Potem rozpoczyna się trochę trudniejsza, jednak wciąż nietrudna fala w powolnej prędkości. Na końcu znajduje się podpis autora. Na chwilę przyśpieszasz do potrójnej prędkości i wpadasz do mety.

Monety Gracza Edytuj

  • Pierwsza moneta jest w 9%. Aby ją zdobyć musisz przeskoczyć żółty jump-ring, a następnie wpadasz do portalu grawitacyjnego i zbierasz monetę.
  • Druga moneta znajduje się w 25% w segmencie z kulą. Żeby się do niej dostać, nie możesz skoczyć na jump-ringu w 23%. Na kolcach znajduje się niewidzialna podstawka, która Cię od nich uchroni. Potem szybko wskocz na platformę, na której znajduje się moneta.
  • Trzecia moneta znajduje się w 57%. Masz wybór: przelecieć między platformami, na których nie ma kolców i przejście jest szerokie lub przelecieć między platformami z wąskim przejściem i kolcami na platformach, ale zebrać monetę.

Ciekawostki: Edytuj

  • Etap jest na 3. miejscu najbardziej lubianym łatwym poziomem.