FANDOM

Dark Drop
Darkdrop.jpg
Autor Alkali i Natdak
ID 19862531
Trudność Harder.png Trudniejsza
Gwiazdki 7Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Robot, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual
Sekwencje K, F, K, U, K, F, K, R, K, S, K, Ku, K, R, K, S, K, S/S, F, K, S, U, K/K, R, K
Autor utworu Dex Arson
Muzyka Soul Snatcher
SoulSnatcher.oga
Data wydania 2016 r.
Polecany? Tak

Dark Drop jest poziomem stworzonym przez Alkali i Natdaka. Powstał w Update 2.0 i jest on ostatnim etapem w Chaos Gauntlet.

Opis Edytuj

Etap rozpoczyna się łatwą kostką z pierścieniami, która z czasem przyspiesza i przemienia się w falę. Gracz musi przejść przez dość wąski, lecz prosty tunel, wskakując kostką do portalu UFO i do następnego portalu kostki. Następna jest krótka fala i kolejny segment kostki, a następnie krótki robot, w którym trzeba wykonać daleki skok i dosięgnąć pierścienia, który wybije w stronę portalu kostki.

Następny jest statek z ruchomymi blokami i mała kostka, w której szybko trzeba przeskoczyć przeszkody. Następna jest łatwa kula i prosta kostka, która prowadzi do krótkiego robota i kostki, którą przechodzimy w segment z odwróconym statkiem, którym trzeba ostrożnie przelecieć przez duże ilości bloków z kolcami, a następnie przelecieć pomiędzy ścianami z małymi dziurami. Potem jest następna kostka z okazyjnymi pierścieniami, która prowadzi do dualu statków, w którym należy ostrożnie ominąć przeszkody. Następna jest powolna fala, którą trzeba przejść przez ciasne tunele, prowadząc do pół-automatycznej kostki i statku z ruchomymi blokami. Później jest UFO, w którym trzeba użyć zielonego pierścienia, a następnie lekko spamować, aby nie uderzyć w kolec w suficie. Następna jest króciutka podwójna kostka, która prowadzi do robota z kilkoma pierścieniami. Poziom kończy się kostką z dwoma pierścieniami na końcu, o które należy się odbić.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza jest w 5%. Gracz musi skoczyć w 4% i odbić się o niewidzialny pierścień, który prowadzi do niewidzialnej monety.
  • Druga jest w 61%. Po przemianie w kostce należy szybko skoczyć, aby ją złapać.
  • Trzecia znajduje się w 77%. Gracz może przejść przez górną ścianę w fali, zdobywając ją po drodze.

Film Edytuj

Geometry Dash - Dark Drop by Alkali 100% (all coins) - Dustik01:40

Geometry Dash - Dark Drop by Alkali 100% (all coins) - Dustik

Chaos Gauntlet.
AnubisScarlet SurgeDrippy DubKappaclysmDark Drop

Więcej z Fandomu

Losowa wiki