FANDOM

Danger Zone
Dangerzone
Autor Etapu GD Jose
ID Etapu 28677296
Trudność Harder Trudniejsza
Gwiazdki 7Star
Formy Kostka, Statek, Fala, Robot, Pajak, Grawitacja, Wielkość, Prędkość
Sekwencje K, P, S, K, R, S, K, S, F, S, K, S, K
Autor Utworu Dex Arson
Muzyka Machina
Data wydania Styczeń 2017 r.
Polecany? Tak (+ Epic)

Danger Zone jest poziomem Gauntletowym stworzonym przez GD Jose. Jest jednym z pierwszych ocenionych etapów, które wykorzystują poczwórną prędkość jako część rozgrywki. Jest to ostatni poziom w Lava Gauntlet.

Opis Edytuj

Etap rozpoczyna się prostym i powolnym fragmentem kostki, który rozdzielony jest szybkimi przejściami dash orbów, które synchronizują się z muzyką. Następny jest pająk, który wymaga ostrożnego przemieszczania się przez wąskie tunele. On również oddzielany jest dash orbami i jest trudniejszy od poprzedniego fragmentu. Za plecami ikony zbliżają się hordy potworów. Po użyciu ostatniego dash orba, ikona przenosi się do powolnego i kolorowego fragmentu statku, w którym głównymi przeszkodami są piły oraz kręcące się kawałki ziemi. Następna jest łatwa kostka z pierścieniami i dość prostymi skokami, prowadząc do powolnego i bardzo prostego robota. Przed dropem ikona zamienia się w kostkę i prędkość nagle przyspiesza.

Następny statek rozpoczyna się w poczwórnej prędkości, przeskakując również między podwójną i potrójną. Gracz musi zachować ostrożność, aby ciągłe zmiany prędkości nie zmyliły go. Następna jest króciutka fala, która kończy się dash orbem, którego trzeba użyć, aby przejść do następnego statku. Oddzielony kolejną króciutką kostką, gracz musi polecieć dość prosto i dotrzeć do ostatniej kostki z pojedynczym pierścieniem i dash orbem prowadzącym do mety.

Ciekawostki Edytuj

  • Danger Zone był również jednym z dziennych etapów.
  • Jest to również jedna z pierwszych ocenionych plansz w Update 2.1, która wykorzystała portale poczwórnej prędkości jako część rozgrywki.

Film Edytuj

DAILY LEVEL 36 Geometry Dash 201:32

DAILY LEVEL 36 Geometry Dash 2.1 - "Danger Zone" by GD Jose GuitarHeroStyles

Lava Gauntlet.
Infernal ArenaIchorFrontline FullFire AuraDanger Zone

Więcej z Fandomu

Losowa wiki