FANDOM

Cyrillic
Cyrillic.png
Imię ?
Wiek 17
Narodowość Amerykanin
Wysłane etapy 58 (brak ocenionych)
Klan Silent Engine, Qualia
Znany z: YouTube, umiejętności hakerskie, streamer
Kanał na YT [1]
Ilość widzów Ponad 14,000

Cyrillic (znany również jako Sinuous lub ElEVeN) jest znanym graczem i hakerem, który pochodzi ze Stanów Zjednoczonych. Często nagrywa na YouTube, bądź nagrywa transmisje swojej rozgrywki. Najbardziej znany jest z dwóch kolaboracji o nazwie Silent Circles i Silent Circles II, które ponownie spopularyzowały trend etapów Silent.

Jest również założycielem klanu Silent Engine, w którym omawiane są plany kolaboracji lub innych niewykonalnych plansz.

Po odejściu Cyclica, Cyrillic stworzył nowe konto, aby zająć jego nick do czasu jego powrotu. Później konto zostało mu oddane.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest on osobą, która zweryfikowała Deadly Silent Club, jednakże za pomocą haków.
  • Pomimo faktu, iż jest znany jako haker, nie stosuje swoich umiejętności dla szkody innych graczy. Czasami dla żartów tworzy dziwne i zbugowane poziomy. Przykładami są "Test lOL", w którym kostka zatrzymywała się w 66%, powodując dziwne zniekształcenia. Drugim tego typu etapem był "Timeless", w którym kostka zostaje wepchnięta poza linię mety, pędząc w nieskończoność.
  • Przed założeniem konta, jego nazwą było ElEVeN.
  • Stworzył niegdyś niemożliwą wersję Back On Track, nawiązując do żartów, iż jest to "bardzo trudny Demon".
  • Obecnie posiada konto o nazwie Sinuous, ponieważ jego poprzednie zostało zbanowane. Gracze mogą nadal znaleźć jego profil, pomimo faktu, iż jest on zablokowany.
  • Sądząc po wypowiedziach na jego kanale, Cyrillic najprawdopodobniej nie trawi ToshDeluxe, gdyż poczuł się oszukany przez niego.
  • Oprócz filmów z GD, można u niego znaleźć rozgrywki z Osu! oraz przeróbki utworów muzycznych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki