FANDOM

Crystal Blossoms
Crystalblossoms
Autor Florent
ID 12178580
Poziom trudności Hard Trudny
Gwiazdki 4Star
Formy Kostka, Statek, Ufo, Kulka, Fala, Robot
Segmenty K, S, Ku, F, u, R, S, K (auto),
Autor utworu LoveKavi
Muzyka Cherry Blossoms
Data wydania około 27 września 2015 r.
Status Featured

Crytsal Blossoms to etap autorstwa gracza o nicku Florent. Został stworzony w wersji 2.0 i znajduje się w Laser Pack.

OpisEdytuj

Etap rozpoczyna się kostką z kilkoma przeszkodami, po czym zamienia się w statek, w którym musi uważać na różne utrudnienia. Potem jest kulka, w której trzeba klikać pierścienie i wskakiwać na płyty. Następnie możemy spotkać falę, w której musimy iść w odpowienią stronę, aby nie zderzyć się ze ścianą. Potem będzie także kilka ruchomych objektów, na które trzeba uważać. Następnie jest Ufo, w którym trzeba uważać na kolce, ten fragment nie powinien sprawiać trudności. Potem rozpoczyna się segment robota, gdzie musimy skakać po blokach omijająć przeszkody oraz wciskając pierścienie. Potem jest jeszcze raz statek, w którym są tunele z kolców, po czym pojawia się tunel z mniejszą ilością kolców. Etap kończy się automatyczną kostką.

MonetyEdytuj

  • W 33-34% nad jedną z przeszkód zauważ monetę użytkownika.
  • W 67-68% znajdziesz platformy, między którymi są kolce i jedna srebna moneta.
  • Aby odblokować ostatnią monetę w 84% (ostatni statek) podleć troszkę wyżej. Uważaj na kolce!

FilmEdytuj

Przejście przez GuitarHeroStyles:

EASY USER COINS 34 Geometry Dash 201:14

EASY USER COINS 34 Geometry Dash 2.0 - Crystal Blossoms by Florent - GuitarHeroStyles