FANDOM

Crimson Clutter
Crimson
Autor RedUniverse
ID 9700312
Trudność InsaneDemon Szalony Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Fala, Grawitacja, Prędkość, Wielkość, Lustro, Dual
Sekwencje K, S, K, F, S
Autor utworu Rukkus
Muzyka Sweet Dreams
SweetDreams
Data wydania 2015 r.
Polecany? (Featured) Tak

Crimson Clutter jest jednym z najtrudniejszych zweryfikowanych etapów Nine Circles. Został stworzony i zweryfikowany przez RedUniverse. Obecnie uznawany jest za jeden z najcięższych poziomów NC, który posiada gwiazdki. Poziom przedstawiony jest w krwistoczerwonej kolorystyce.

Opis Edytuj

Etap rozpoczyna się kostką z kilkoma sztuczkami i zmianami grawitacji. Prowadzi ona do statku z wieloma portalami i pierścieniem, o który należy się odbić. Dalszy automatyczny fragment kieruje ikoną do bardzo trudnej fali, w której dochodzi do wielu zmian grawitacji oraz wielkości. Korytarze są ciasne i w niektórych miejscach gracz musi spamować, aby nie rozbić się o ścianę. Część tej fali znajduje się w formie lustrzanej. Pod koniec jej, plansza ponownie obraca się, idąc w prawo. Po podwójnej mini-fali pojawia się statek, którym należy przelatywać przez portale i odbijać się o pierścienie. Wymaga on ostrożnego latania, szybkiej reakcji i odbijania się o pierścienie, które mogą czasami wywrócić z równowagi nieostrożne osoby. Na końcu pojawia się nick autora, napis "GG" i meta.

Film Edytuj

Geometry Dash - Crimson Clutter DEMON By RedUniverse (On Stream)01:53

Geometry Dash - Crimson Clutter DEMON By RedUniverse (On Stream)

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to ostatni etap Nine Circles ukończony przez Riota, przed przejściem wszystkich Demonów tego typu.
  • Przez długi czas był najtrudniejszym poziomem NC. Został on zepchnięty na drugie miejsce po wydaniu aktualizacji Down Bass. Natomiast później swoją trudnością przekroczyło go więcej Demonów NC, takich, jak Sonic Wave lub Bausha Vortex.
  • Nazwa dla poziomu została zasugerowana przez gracza o nicku Lumpy.
  • W większości etapów tego typu, migające kolory kierują się do środka. W Crimson Clutter trigger działają w odwrotną stronę.
  • Krazyman50 stworzył żartobliwe remake'i o nazwach "Corrupt Clutter" oraz "Crimson Clutterfunk".
    • Corrupt Clutter jest żartem nawiązującym do biomów Crimson i Corruption w Terrarii.
  • Twórca poziomu, RedUniverse, był odpowiedzialny za Danie noty Demona poziomowi "Down Bass" Autorstwa TheRealSpectra. Umówił się z RobTop'em, że jak zdoła przejść poziom, to RobTop da poziomowi notę Demona.