FANDOM

Creeper Force
Creeper.jpg
Autor CreeperMILK
ID Etapu 2487191
Trudność Demon (Szalenie trudny Demon)
Gwiazdki 10
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual
Sekwencje K, S, U, Ku, K, S, K, U, Ku, K/U, K, K/S, K, F
Autor Utworu Waterflame
Muzyka Hexagon Force
Data wydania Kwiecień 2015 r.
Polecany? Nie

Creeper Force jest Demonem stworzonym przez CreeperMILK. Powstał on w przedziale wersji Update 1.8 i 1.9. Jest to znacznie trudniejszy remake etapu Hexagon Force, który składa się z dużej ilości elementów pamięciowych, mieszanych duali i precyzyjnych skoków. Uznawany jest za szalenie trudnego Demona.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się kostką z dużą ilością pierścieni i z pułapkami. Przechodzi ona w statek z zawiłymi tunelami wypełnionymi kolcami. Prowadzi on do dwóch krótkich duali i kuli z szybkimi skokami i kolejną kostką wypełnioną dużą ilością pierścieni. Prowadzi ona do duala, który może być mylący dla graczy. Dalej pojawia się podwójny statek, który wymaga prostego i ostrożnego latania, kostki z wieloma pierścieniami i krótkiego duala. Powolne ufo zastąpione jest jego szybszą wersją z portalami grawitacyjnymi i węższymi przejściami. Podwójna kula wymaga szybszych reakcji, przechodząc w mieszane duale kuli i ufo, oraz statku z kostką. Gracz w nich musi dobrze zapamiętywać kliknięcia. Po nim pojawia się podwójna kostka z pierścieniami i krótkie auto z wielkim napisem "CREEPERMLK". Ostatni segment jest falą z precyzyjnymi przejściami i mini-falą, która wymaga ostrożnego spamowania. Na końcu pojawia się napis "GG" i meta.

Ciekawostki Edytuj

  • Pomimo istniejącego filmu z weryfikacją, użytkownicy twierdzą, iż CreeperMILK nie przeszedł etapu uczciwie. W liście najtrudniejszych Demonów jest oznaczony jako "Possibly Hacked" (prawdopodobnie zhackowany).
  • Prawie cały poziom został stworzony w wersji 1.8, z wyjątkiem ostatniej fali.

Film Edytuj

Geometry Dash - Creeper Force DEMON - By CreeperMLK (On Stream)02:21

Geometry Dash - Creeper Force DEMON - By CreeperMLK (On Stream)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki