FANDOM

Crazy Ball
Crazyball
Autor etapu IZhar
ID 28270854
Poziom trudności Hard Trudny
Gwiazdki 5Star
Formy Kostka, Statek, Robot, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Teleportacja, Ufo
Sekwencje K, R, S, R, U, R, s, R
Autor utworu Bossfight (HolyYeah)
Muzyka Partyt r Igng! (Partyt Är Igång!)
Data wydania 1 kwartał 2017 r.
Status Featured

Crazy Ball (pl. Szalona Kula, Szalona Piłka, Zwariowana Kula, Zwariowana Piłka) - Gauntletowy poziom stworzony przez gracza Izhar. Można go spotkać w Bonus Gauntlet. Trwa on około 1 minutę (long).

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się dosyć łatwą kostką, w której wystarczy wykonać kilka skoków (w tym segmencie są też napisy "Welcome to Crazy Ball!" i "Made by IZhar"). Po tym zaczyna się podwójnie szybki segment robota z dużą ilością skoków wraz z kilkoma pierścieniami i portalami grawitacyjnych. Potem jest krótki statek z ruchomymi obiektam oraz krótki segment ufo, zaś po nich gracz ponownie zamienia się w robota. Następny jest mały statek, którym trzeba omijać ruchome kostki podobne do tych w Deadlocked (tylko że te są mniejsze i wyglądają inaczej). Następny segment to następny robot, tym razem wolniejszy i znajduje się w nim większa ilość ruchomych obiektów. Gracz musi uważać na przesuwające się linie bloków, skacząc lub spadając w odpowiednim momencie, aby się wpasować w przerwy. Później jest również platforma, którą trzeba przejść niewielką odległość, kończąc następnym fragmentem z ruchomymi blokami. Po nich jest napis "Thanks for Playing" i etap się kończy.

Monety Gracza Edytuj

  • Pierwsza znajduje się w pierwszym segmencie robota. Gracz musi zignorować trzeci i czwarty zielony pierścień. Jeżeli tego dokona, wpadnie do portalu, który teleportuje go wyżej, gdzie jest ukryta moneta.
  • Druga moneta jest najłatwiejsza z nich. W drugim segmencie robota, zamiast zejść dołem, należy wskoczyć na małą platformę z pieniążkiem.
  • Ostatnia jest ukryta w trzecim segmencie robota. Aby ją znaleźć, należy skoczyć ze skrawka pierwszej rampy, aby wejść na tylną część drugiej platformy. Później trzeba użyć zielonego pierścienia, aby wejść na spód trzeciej platformy, a następnie wskoczyć na czwartą. Będzie tam ukryty pieniążek oraz napis "WHAT?" z buźką ":0".

Ciekawostki Edytuj

  • Etap był również jednym z dziennych poziomów.
  • Poziom jest inspirowany etapem Everybody Bounce autorstwa DzRASa.
  • Jeśli gracz nie skoczy i zginie w 3%, wyświetli się komunikat "jump! :v".
  • Autor żartobliwie dodał dwie cyfry obok liczby prób (03). Czyli jeśli gracz podejmie np. 7 próbę, będzie napisane: "Attempt 703".
    • Autor napisał w komentarzu wiadomość, w której zapytał o to, czy ktoś miał więcej niż 203 próby.

FilmEdytuj

Geometry dash - Crazy ball (100% ALL COINS) by Izhar01:16

Geometry dash - Crazy ball (100% ALL COINS) by Izhar

Bonus Gauntlet
Chambers • Rising • Battletown • Crazy BallPayload