FANDOM

Conical Depression
Conical.jpg
Autor Krazyman50
ID 17711004
Trudność ExtremeDemon.png Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Teleportacja
Sekwencje F, Ku, K, S, S/S, S/U, S, K, F
Autor utworu ForeverBound
Muzyka Stereo Madness
StereoMadness.ogg
Data wydania 1 kwartał 2016 r.
Polecany? Nie

Conical Depression jest parodyjną przeróbką Stereo Madness, która została stworzona przez Krazyman50. Składa się z bardzo ciasnych tuneli, trudnych segmentów, precyzyjnych ruchów i fragmentów ze spamowaniem. Uznawany jest za ekstremalnego Demona.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się bardzo trudną mini-falą, którą trzeba bardzo ostrożnie przelatywać przez bardzo wąskie przejścia, często omijając przeszkody przy użyciu niedoskonałości hitboxów. Następnie ikona staje się kulą i musi nią uważnie przechodzić przez ciasne przejścia. Po niej pojawia się długi ciąg pierścieni, o który trzeba odbijać się kostką. Prowadzi ona do bardzo precyzyjnego i ciężkiego statku wymagającego prostego latania, który oddzielony jest raz równie ciężkim dualem. Pierścienie potrafią z łatwością wytrącić gracza z równowagi, jednakże mogą się również bardzo przydać. Po przejściu tego segmentu, pojawia się napis "GO!" i etap zaczyna się skupiać na spamowaniu.

Następna kostka polega na szybkim odbijaniu się o porozrzucane pierścienie, które niekiedy trzeba sięgać z dala od środka, szczególnie te pod blokami, o które trzeba odbić się przy samych dolnych krawędziach obiektów. Im dalej gracz idzie, tym szybciej musi klikać i uważać, żeby nie rozbić się przez przypadek.

Ostatnia część wygląda identycznie jak ostatni statek w Stereo Madness poza formą ikony. Gracz musi w niej spamować mini-falą, aby przejść dalej. Po tym znajduje się meta pokryta ścianą z kolców, która nie rani ikony.

Film Edytuj

Geometry Dash - Conical Depression Verified (Live)02:01

Geometry Dash - Conical Depression Verified (Live)

Ciekawostki Edytuj

  • Niektórzy gracze twierdzą, że Conical Depression jest zlepkiem wielu poziomów w stylu Challenge (wyzwania).
    • Po części jest to prawda, gdyż Demon jest przedłużoną wersją jego starego wyzwania o nazwie "Sneezing Cats".
  • Krazyman50 dokonał 45,601 prób, żeby przejść planszę.
  • Niektórzy gracze narzekają na to, iż Demon został oceniony pomimo niskiej jakości wyglądu, w porównaniu do standardów wersji 2.0.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki