FANDOM

Colorful Overnight
Colorful.jpg
Autor WOOGI1411 i Minus
ID 7899562
Trudność 20px Szalony Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual
Sekwencje K, S, Ku, S, Ku, F, U, S, F, K, S, Ku, K, U, S, K, K/K, Ku/Ku, S/S, F/F, K, K/K, Ku/Ku, K
Autor utworu Tobu
Muzyka Colors
Colors.oga
Data wydania 2015 r.
Polecany? Tak

Colorful Overnight jest popularnym Demonem stworzonym przez WOOGI1411 oraz Minus. Składa się z wielu ładnych i kolorowych efektów, trudnych duali oraz precyzyjnych skoków. Uznawany jest często za bardzo trudnego Demona, a oficjalnie za szalonego. Został stworzony w Update 1.9.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się bardzo podobnie do Windy Landscape z kostką i efektami "falujących" bloków. Przemienia się ona w statek z portalami grawitacyjnymi, kulę, podobny mały statek i następną kulę. Dalej znajduje się fala z wąskimi tunelami, precyzyjne ufo i statek z zawiłymi drogami. Po mini-fali przemienia się w kostkę, która prowadzi do czarno-białego segmentu. Skoki są dość precyzyjne i gracz okazyjnie zmienia formy. W następnej kostce plansza ponownie nabiera barw i gracz musi skakać, nie dając się zmylić przez tło. Dalej pojawia się ufo z kilkoma zmianami grawitacji i statek, który prowadzi do krótkiego automatycznego segmentu.

Gdy muzyka się rozkręca, pojawiają się duale, podobnie jak w Windy Landscape. Mogą one być trudne do zapamiętania, jednakże są one symetryczne przez większość czasu. Dopiero podczas małej kostki i kuli natrafiają się asymetryczne przeszkody, które mogą sprawić trudności. Wymagają one dobrej pamięci i szybkich reakcji. Na końcu pojawia się kostka z kilkoma pierścieniami i zmianami grawitacji. Po niej znajdują się podpisy autorów i meta.

Ciekawostki Edytuj

  • Utwór "Colors" został usunięty z Newgrounds z powodu złamania praw autorskich. Muzyka przez to jest niedostępna w grze.
    • Pomimo tego faktu, etap nadal posiada notę "Featured", w przeciwieństwie do Windy Landscape, którego napotkał podobny los.
  • Według wielu graczy ten poziom jest uznawany za jeden z najładniejszych Demonów stworzonych w aktualizacji 1.9.
  • Poziom posiada bugi na monitorach o częstotliwości odświeżania 144Hz. Z tego powodu takie osoby jak Riot przechodziły tego Demona na kopii.

Film Edytuj

Geometry Dash 2.0 (Demon) - COLORFUL OVERNIGHT by Woogi1411 LIVE! - GuitarHeroStyles04:11

Geometry Dash 2.0 (Demon) - COLORFUL OVERNIGHT by Woogi1411 LIVE! - GuitarHeroStyles

Więcej z Fandomu

Losowa wiki