FANDOM

Colorblind
Colorblind
Autor Danolex
ID Etapu 27961648
Trudność Trudna
Gwiazdki 5
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Grawitacja, Wielkość, Prędkość
Sekwencje K, S, K, Ku, S, K, F, K, F, S, R, K
Autor Utworu PandaEyesOfficial
Muzyka Colorblind
Data wydania 2017 r.
Polecany? Tak + Epic

Colorblind jest poziomem stworzonym przez Danolex. Jest on również jednym z pierwszych etapów, które otrzymały notę "Epic" (płomień wokół buźki).

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się prostą kostką z kilkoma pierścieniami. Tempo przyspiesza i za pomocą statku należy omijać nadchodzące przeszkody. Kolejne kostka posiada kilka zmian prędkości, lecz również jest prosta. Dalsza kula składa się z kilku odbić i skoków, prowadząc do małego statku z nieco węższymi przejściami. Później następuje krótki odpoczynek i dwie fale dzielone kostką. Są one szybkie, lecz gracz posiada dużo miejsca. Następny jest statek działający na podobnej zasadzie i króciutki robot prowadzący do kolejnej kostki. Ostatnia kostka głównie polega na prostym przeskakiwaniu przeszkód, uważając na zmiany prędkości. Później znajduje się długie, płaskie podłoże ze zmianami prędkości i płytka, która wybija do mety.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Tuż po zwolnieniu i nagłym przyspieszeniu w pierwszym statku, gracz musi szybko unieść się w powietrze, aby zdobyć pierwszą z trzech.
  • Drugą można znaleźć na początku drugiego statku. Gracz musi ostrożnie wlecieć pod zębatkę, aby ją zdobyć.
  • Trzecia znajduje się w 92%. Kostka musi wskoczyć na niewidzialny pierścień, aby z niego wybić się na mały blok z pieniążkiem.

Ciekawostki Edytuj

  • Choć rozgrywka jest głównie w stylu wersji 2.0, w poziomie występuje tzw. Shake Trigger z Update 2.1, który powoduje drgania ekranu.
  • Etap początkowo posiadał tylko i wyłącznie notę "Featured", lecz po wydaniu Update 2.1, RobTop przyznał mu dodatkową notę "Epic".
    • To sprawiło, że niektórzy gracze skrytykowali jego wybór, twierdząc że etap nie jest wystarczająco dobry, aby otrzymać odznaczenie.

Film Edytuj

Geometry dash(Colorblind) Danolex01:10

Geometry dash(Colorblind) Danolex

Więcej z Fandomu

Losowa wiki