FANDOM

Colon
Photo-0
Colon GD
Imię ?
Klan ?
Narodowość Kanadyjczyk (Kanada)
Wiek ?
Znany z: YouTube
Kanał na YouTube [[1]]
Konto na Geometry Dash Wiki [[2]]
Ilość widzów ponad 36,000
Początek gry 1.9

Colon to kanadyjski youtuber nagrywający głównie materiały z gry Geometry Dash.

19 października na YouTube opublikował film, w którym powiedział, że odchodzi i nie wróci do gry. Wyjaśnił powody, którym był między innymi brak pomysłów na filmy. Jego Icon Kit posiadał te same ikony, jednak kolory były czarne.

Dzień przed Mikołajkami, czyli 6 grudnia powrócił do gry przesyłając poradnik jak (w Steamie) posiadać muzykę, której nie da się pobrać (w grze).

CiekawostkiEdytuj

  • Jego najpopularniejszymi filmami są: jak NIE zrobić poziomu oraz seria "GD Copies", w przedstawiająca różne gry zręcznościowe z podobnymi cechami do GD (ocenia w nich, czy to kopia, czy po prostu inna gra zręcznościowa).
    • Geometry Blast uznał za kopię i była jego najbardziej znienawidzoną grą w tej serii. Podróbka została później usunięta ze Sklepu Play.
    • W 4 części przedstawił wersję zrobioną w Scratchu ([3]), która była prawie idealną kopią. W komentarzu napisał "Good work, Griffpatch!" (pl. Dobra robota, Griffpatch!).
    • Etzer również stworzył podobną serię gier, w której testował przeróbki Geometry Dash. Tak samo postąpił również Guitar Hero Styles.
  • W jednym z odcinków poziom społeczności, który zawierał minigry niezwiązane ze standardową rozgrywką GD na początku którego znajdowały się 2 słowa (jedno u góry, drugie na dole) "English" (ang.->pl. Angielski) oraz "Español" (hiszp/esp->pl. Hiszpański), przypadkowo wszedł w napis "Español" i przez 0,5 sekundy było widać GuitharHeroStyles, który jest dość znanym Hiszpańskim YT.
  • Utworzył parodie Cataclysm, która została nazwana Colonclysmem.
  • Posiada drugi kanał na którym wstawia filmy z innych gier
  • Jest autorem jednego z najładniejszych poziomów Flappy Bird. Poziom nazywa się MLG Flappy Bird.
  • W jednym filmie przerobił Ikonę Jadena, oraz Junipera, a pod spodem dał napis "Janiden". Jest to tak zwany "Nutshell". Serie Nutshell robi także Etzer oraz kilka innych użytkowników.
  • Mimo swoich zdolności budowniczych, posiada tylko jeden oceniaony poziom (polecany). Poziom ten był unikatowy, ponieważ wzororwał się na Bounce Ball Thingy , autorstwa RobTopa, który udostępnił projekt na Newgrounds. Poziom nazwywa się tak samo, jak projekt RobTopa.