FANDOM

Clutterfunk
Clutter.jpg
Trudność Insane.png Szalona
Gwiazdki 11Star.png
Normal Mode Statek 2 Ship02.png
Practice Mode Fioletowy kolor Colour09.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Grawitacja, Wielkość, Lustro
Sekwencje K, .K, K, k, S, ku, s, S, k, K, k, K, k
Autor Utworu Waterflame
Muzyka
Clutterfunk.ogg
Poprzedni Etap xStep
Następny Etap Theory of Everything

Clutterfunk jest jedenastym poziomem w Geometry Dash. Jest on drugim etapem o poziomie trudności "Insane".

Clutterfunk jest ostatnim poziomem w Geometry Dash Lite, dodanym w aktualizacji 2.1.

Nowości Edytuj

Na samym początku planszy gracz spotyka się z piłami, które działają identycznie jak kolce, lecz są okrągłe i mogą być w różnych wielkościach. Dodany został również portal pomniejszający. Dodano również nowe dekoracje.

Sekretne MonetyEdytuj

  • Pierwsza moneta znajduje się w 31%. W środku pierwszej sekwencji ze statkiem, u góry znajduje się pieniążek. Ostrożnie omiń przeszkodę, aby ją zdobyć.
  • Druga moneta znajduje się w 65%. Gdy portal odwróci grawitację statku, celuj w dół, w stronę szczeliny, przez którą należy wejść. Za nią znajduje się pieniążek.
  • Ostatnia moneta znajduje się w 85%. Kostka wtedy napotka jump pad'a z kilkoma Jump Ring'ami. Odbij się o dwa pierwsze pierścienie, następnie o pad'a i skocz tylko i wyłącznie na trzecim (czwarty omiń). Spadając w dół, wylądujesz na małym skrawku ziemi. Ostrożnie skocz dwa razy, aby dostać się do monety. Dalej znajduje się niebieski jump ring, na który należy wskoczyć, aby wrócić na główną ścieżkę.

Ciekawostki Edytuj

  • W przeciwieństwie do większości etapów, za przejście Clutterfunk w Normal Mode otrzymuje się nowy statek.
  • W etapie ucięto początek pełnego utworu, ponieważ RobTop uznał, że jest nudny i monotonny.
  • Statek, który zdobywa się za przejście Clutterfunk, można zdobyć w wersji Lite za ukończenie czterech poziomów.
  • Clutterfunk formalnie wprowadza malutkie kolce, lecz zostały one również użyte w xStep u celu zdobycia monet.
  • W 1:29 utworu (wersja dla Geometry Dash) słychać tajemniczy głos. Podobnie było w niewystępującej w grze muzyce Sky Fortress.
    • Prawdopodobnie były to odgłosy czyjejś rozmowy (np. zza pokoju lub okna).

GaleriaEdytuj

Film Edytuj

Geometry Dash - Level 11 Clutterfunk (All Coins)01:41

Geometry Dash - Level 11 Clutterfunk (All Coins)

Błędy Edytuj

  • W 22% da się przeskoczyć błękitną płytę, co pozwala kostce skakać po suficie. Niestety rozbije się ona o piły.
  • W 77% można odbić się o jeden pierścień i wlecieć pomiędzy piły, wypadając poza planszę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki