FANDOM

Clubstep v2
Clubstepv2
Autor Neptune
ID 450920
Trudność Demon Trudny Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Grawitacja, Wielkość
Sekwencje K, S, K, Ku, U, S, K, S, U, S, S, K, S, K, S
Autor utworu DJ-Nate
Muzyka Clubstep
Clubstep
Data wydania 2 Kwartał 2014 r.
Polecany? Tak

Clubstep v2 jest Demonem stworzonym przez Neptune. Podobnie jak reszta jego poziomów tego stylu, jest utrudnioną wersją oryginalnego Clubstep. Według graczy uznawany jest za łatwego lub średniego (czasami trudnego) Demona. Etap występuje w Demon Pack 9.

Opis Edytuj

Clubstep v2 pod względem budowy jest bardzo podobny do oryginału, aczkolwiek większość segmentów posiada węższe tunele lub dodatkowe przeszkody. Plansza posiada również więcej elementów pamięciowych. Niektóre pomieszczenia posiadają więcej pierścieni, w tym też te, które służą jako pułapki. Drugie ufo zostało zmienione i wielkie "potwory" zostały zastąpione słupami z zanikającymi kolcami. Fragmenty statków posiadają więcej portali grawitacyjnych, a ostatni statek ma zmienione drogi, które wymagają zapamiętywania.

Etap może sprawić problemy osobom, które nie przeszły oryginalnego Clubstep, bądź tym, którzy przechodzą tylko i wyłącznie łatwe Demony. Poziom jednakże jest tylko trochę trudniejszy, aczkolwiek wymaga lepszej pamięci niż w przypadku oryginału.

Ciekawostki Edytuj

  • Clubstep v2 jest jedynym niestandardowym etapem nagranym przez RobTopa na YouTube
    • Niektórzy przyjmują, że on hackował, gdyż wyjątkowo dobrze potrafił latać statkiem, jednakże nikt nie znalazł dowodów na to.
  • Choć niektóre fragmenty wydają się być cięższe, kilka momentów (np. pierwsze ufo lub przedostatni statek) wydają się być nieco łatwiejsze.

Film Edytuj

Geometry Dash (Demon) - Clubstep v2 by Neptune02:27

Geometry Dash (Demon) - Clubstep v2 by Neptune

Więcej z Fandomu

Losowa wiki