Clubstep
Clubstep2.jpg
Poziom trudności Demon.png Demon (Łatwy Demon)
Gwiazdki 14Star.png
Normal mode poboczny czarny kolor Colour20.png, Ikona 48 Cube48.png, UFO 14 UFO14.png (za 3 Sekretne Monety)
Practice Mode UFO 2
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Wielkość, Grawitacja
Sekwencje K, S, K, k, ku, u, s, K, s, u, s, K, k, s, k, s
Autor utworu DJ-Nate
Muzyka Clubstep
Clubstep.oga
Poprzedni etap Electroman Adventures
Następny etap Electrodynamix

Clubstep jest czternastym etapem w Geometry Dash. Jest to również pierwszy etap oznaczony jako "Demon". Aby odblokować poziom, należy zdobyć 10 Sekretnych Monet.

Nowości Edytuj

Clubstep jest pierwszym Demonem. Posiada mnóstwo Jump Ringów, które mogą zmylić gracza i wprowadzić go w zasadzkę. Oprócz tego etap zawiera trudne sekcje ze statkiem oraz zanikające kolce, które stają się coraz mniej widoczne, gdy gracz zaczyna się zbliżać.

Sekretne Monety Edytuj

  • Pierwsza moneta znajduje się w 9%. Aby wejść do szczeliny, należy odbić się o środkowy Jump Ring, który przeniesie kostkę w stronę pieniążka. Następnie należy odbić się o złotego i niebieskiego jump ringa, aby wrócić na normalną ścieżkę.
  • Następna moneta znajduje się w 72%. Gdy tylko gracz wejdzie w portal przemieniający w ufo, należy szybko unieść się ku górze, aby przejść przez niesolidne bloki. Dalej znajduje się mała szczelina, a tuż przy niej moneta.
  • Ostatnia moneta znajduje się w 96%. Zbliżając się do ostatnich kilku słupów, w pierwszym można zauważyć niesolidne bloki. Wleć przez nie, a dalej napotkasz monetę. Wróć na normalną ścieżkę, a dolecisz do mety.

Ciekawostki Edytuj

  • Clubstep jest jedynym etapem, który oferuje kolor za przejście go w Normal mode. Jest również jedynym poziomem, za który otrzymuje ufo, gdy przejdziemy go w Practice mode.
  • Poziom co prawda został dodany dopiero w wersji 1.6, ale poziom trudności "Demon" istniał już od wersji 1.3.
  • Wersja gry na Steam posiada dodatkowe osiągnięcie za przejście etapu.

Błędy Edytuj

  • Jeżeli gracz skoczy w odpowiednim momencie przed zamianą w pierwszy statek, może rozpocząć segment w odwróconej formie.
  • W 39% można przeskoczyć jump pad i grać dalej.

GaleriaEdytuj

Film Edytuj

Geometry Dash - Clubstep 100% Complete (All Coins)01:34

Geometry Dash - Clubstep 100% Complete (All Coins)

Więcej z Fandomu