FANDOM

Classic
Classic
Autor etapu CompleXx
ID etapu 7002072
Poziom trudności InsaneDemon Szalony Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Fala, Grawitacja, Wielkość, Dual
Sekwencje K, F, f, F, F/F, K
Autor utworu Rukkus
Muzyka Classical
Data wydania ?
Status Featured

Classic jest ciężkim demonem w stylu Nine Circles. Trwa on równą minutę. Przedstawia się w zielonych barwach, podobnych do tych w Silhouette. Hasło umożliwiające skopiowanie planszy to 976032. Jest uznawany za trudnego demona, a w oficjalnym podziale za szalonego demona.

OpisEdytuj

Classic zaczyna się kostką z precyzyjnymi ruchami, która w dalszej części zmienia się w segment pamięciowy, który z kolei nie jest trudny. Potem następuje krótki automatyczny segment.

Falę można podzielić na dwie części:

  • Pierwsza: Ciężki segment wymagający zapamiętywania, precyzji oraz spamowania. Pod koniec fala zmienia grawitację i spowalnia, przechodząc do kolejnej części.
  • Druga: Bardzo trudny dual wymagający zapamiętywania. Gracz musi również wykazać się bardzo dużą precyzją. Występują tam momenty takie jak precyzyjne odrywanie się od podłoża, czy segmenty wymagające dużej precyzji oraz spamowania, aby przejść przez elementy pamięciowe. Jest to najtrudniejszy segment w poziomie. Pod koniec prędkość ponownie spowalnia.

Po fali gracz zamienia się w dość szybką kostkę podobną do tej w Nine Circles, jednakże cięższej. Początkowo wymaga ona zapamiętywania, natomiast później dochodzi precyzja. Poziom kończy się podpisem autora oraz małą piłą, którą należy ominąć, aby uniknąć denerwującej porażki w 97%.

CiekawostkiEdytuj

  • Etap jest czasami mylony z innym etapem Nine Circles - Classical autorstwa Darkzz.
  • Plansza trwa idealnie minutę, jednak dawniej trwała około 55 sekund.
  • Ten oraz The RealistiK są jedynymi ocenionymi poziomami NC, które nie posiadają segmentów kuli oraz statku.
  • W tym poziomie Lenny Face znajduje się dwa razy - na początku i na końcu.
  • W przeciwieństwie do Classical, tutaj muzyka zaczyna się później, zaś jej koniec również został przedłużony. Mimo to Classic jest o 6 sekund krótszy.