FANDOM

Chambers
Chambers.jpg
Autor Etapu SirHadoken
ID Etapu 28255647
Trudność Normal.png Normalna
Gwiazdki 3Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual
Sekwencje K, S, Ku, Ku/Ku, K
Autor Utworu Panda Eyes
Muzyka Colorblind
Data wydania 1 kwartał 2017 r.
Polecany? Tak

Chambers jest poziomem autorstwa SirHadoken, który jest pierwszym etapem w Bonus Gauntlet. Został stworzony w Update 2.1.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się prostą kostką z kilkoma płytkami i łatwymi przeszkodami. Następny jest statek z okazyjnymi zmianami wielkości. Na drodze gracza stają ruchome ściany, które należy omijać. Następna jest kula z dość ciasnymi przejściami, lecz jest ona prosta i posiada małe ilości przeszkód. Pod koniec zamienia się ona w duala, prowadząc do kostki, w której wygląd bloków nagle się zmienia. Kolce są łatwe do ominięcia, lecz powolna prędkość może złapać niedoświadczonych graczy.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza jest w 10%. Wystarczy wykonać prosty skok na górną platformę.
  • Następna jest na samym początku ostatniej kostki. Aby ją odblokować, gracz musi wpierw wziąć klucz, który widnieje na nieco wyższej platformie w 57%. Nagle po zamianie w kostce gracz musi wskoczyć na niewidzialny pierścień, aby odbić się na powyższą platformę z monetą.
  • Ostatnią można znaleźć w 91%, na dolnej platformie. Gracz musi szybko skoczyć żeby ją złapać i natychmiast musi wykonać następny skok, aby ominąć pobliski kolec.

Film Edytuj

Geometry Dash Chambers (3 Coins)01:14

Geometry Dash Chambers (3 Coins)

Bonus Gauntlet.
Chambers • Rising • Battletown • Crazy BallPayload

Więcej z Fandomu

Losowa wiki