Chamber of Time - to już trzeci skarbiec w Geometry Dash, został dodany w Update 2.1, w którym został dodany jeszcze jeden skarbiec. W tym skarbcu można odblokować 5 rzeczy- kolor, strzałkę i trzy kostki, można także zdobyć tam pomarańczowy demoniczny klucz.
Maxresdefault-3

Jak odblokować Edytuj

  1. Przechodzimy The Challenge, jeżeli jeszcze tego nie zrobiliśmy
  2. Wchodzimy do piwnicy w Vault of Secrets
  3. Klikamy na pomarańczową dziurkę od klucza. Potwór wytłumaczy, że nie wie, gdzie znajduje się klucz do tej dziurki, ale podejrzewa, że broni jej "The Gatekeeper". Potem pokażą się następujące słowa:
  4. "You can find The Gatekeeper at the end of the world." "Touch the ground beneath the promise, and the door will be open."
  5. W przetłumaczeniu znaczy to:
  6. "Możesz znaleźć Gatekeepera na końcu świata." "Dotknij gruntu pod obietnicą, a drzwi zostaną otwarte."
  7. Idziemy na ekran "Coming Soon!"
  8. Klikamy pomiędzy słowami, trochę pod nimi.
  9. Jeżeli dobrze wykonaliśmy sekwencję, powinny pojawić się drzwi. Po kliknięciu na nie rozpocznie się dialog, który zakończy się słowami: Who's disturb my slumber? " RubRub is that you? "
  10. "Show me the Master Emblem, and I will let you pass."
  11. W przetłumaczeniu znaczy to:
  12. "Pokaż mi emblemat Mistrza (Master Emblem), a pozwolę ci przejść.
  13. Teraz musimy przejść do sekretnego sklepu, znajdującego się na ekranie The Treasure Room. Najłatwiej przejść do karty z sklepem klikając na strzałkę w lewo na pierwszym ekranie.
  • Jeżeli nie mamy 500 diamentów, sklep będzie zamknięty, więc jeżeli tyle nie mamy, musimy tyle zebrać.
  • W sklepie na lewym dolnym rogu karty odnajdziemy emblemat mistrza (Master Emblem) pod postacią diamentu w brązowej ramie o tym samym kształcie. Po krótkim dialogu będziemy mogli kupić przedmiot za 1000 kul many.
  • Po udanym zakupie powracamy na ekran "Coming Soon!" i klikamy na drzwi raz jeszcze.
  • Powinien zacząć się krótki dialog, w którym The Gatekeeper zdaje sobie sprawę, że nie jesteś RobTopem.
  • Po wykonaniu tych czynności Chamber of Time zostanie w pełni odblokowany.

Hasła

Hasło Nazwa osiągnięcia Nagroda Odpowiedź
darkness Gatekeepers Riddle
Cube91
Impressive - Imponujący
silence Gatekeepers Query
Cube89
Something you always ruin... - Zawsze coś rujnujesz...
river Gatekeepers Code
Colour24
(poboczny)
Be like water my friend - Bądź jak woda mój przyjacielu
hunger Gatekeepers Curse
Cube90
A pizza would be nice - Pizza byłaby dobra
volcano Gatekeepers Vision Wave23 Hot answer, well done - Gorąca odpowiedź, dobra robota

Ciekawostki Edytuj

  • Ancient Guardian mówi, że nie umie widzieć w świetle, a w opisie "Coming soon" jest napisane "The Darkness lighters" Pl: Ciemność się rozświetla.
Maxresdefault-3

Więcej z Fandomu