FANDOM

Catastrophic
Catastrophic
Autorzy etapu TheOne21
ID etapu 10789222
Poziom trudności Demon (bardzo trudny demon)
Gwiazdki 10
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Grawitacja, Prędkość, Dual, Wielkość
Sekwencje K, S, K, F, F/F, F/F, Ku, K
Autor utworu Rukkus
Muzyka Problematic
Data wydania 2015 r.
Polecany? (Featured) Tak

Catastrophic jest poziomem w stylu Nine Circles stworzonym przez gracza TheOne21. Z powodu elementów pamięciowych, spamowaniu we fragmentach fali i wąskich przejść, poziom uznawany jest za bardzo trudnego Demona. Przedstawiony jest w jasnozielonych barwach.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się kostką z drobnymi elementami pamięciowymi. Prowadzi ona do statku, w którym gracz musi wykorzystywać portale grawitacyjne i wzniesienia, aby przelecieć przez tunele i uniknąć przeszkód. Może on być trudny dla osób, które mają słabe umiejętności w lataniu statkiem. Przerywana jest krótką, automatyczną kostką, która prowadzi do trudnej fali.

Fala jest ciężka z powodu wielu segmentów, które mogą sprawiać trudności dla większości graczy. Posiada ona wiele przejść, zmian grawitacji, pułapek i mylących ścieżek. Trafiają się również fragmenty, które wymagają spamowania falą, aby przejść dalej. Jednym z nich jest mini-fala w połowie fragmentu, którą trzeba przejść przez dość wąski tunel. W tle widać napis "Ayy lmao". W ostatniej podwójnej fali znajduje się również napis "Nice!". Po przejściu fali, ikona staje się kulą i musi przeskakiwać po platformach, odbijając się o grupy pierścieni. Fragment ten jest bardzo podchwytliwy, ponieważ wymaga szybkiego klikania i cierpliwości ze względu na pułapki i pierścienie ustawione w różnych nietypowych miejscach. Ostatnim fragmentem jest kostka z elementami pamięciowymi, podobna do tej w Nine Circles. W tle wyświetlają się nicki autorów różnych popularnych remake'ów Nine Circles. Na końcu wyświetla się wiadomość z podziękowaniami dla Zobrosa i NightKilla (Rukkus). Na ostatniej literce podpisu autora znajduje się grupka malutkich kolców, które trzeba przeskoczyć, aby dotrzeć do mety i uniknąć śmierci w 98%.

Błędy Edytuj

  • W 39% da się ominąć portal potrójnej prędkości. Jest to trudne do wykonania, lecz może on ułatwić część fali.
  • W 43% również można ominąć portal przyspieszający. Istnieje możliwość przejścia pod dolną piłą, jednakże jest to precyzyjne.

Ciekawostki Edytuj

  • Duża ilość użytkowników uważa, że Catastrophic jest nieoficjalną kontynuacją Problematic, ponieważ posiada on wiele podobieństw: jest on etapem Nine Circles, jego kolorystyka jest zielona, posiada tę samą muzykę i posiada kilka charakterystycznych elementów, takich jak napis "Nice!" na końcu fali. Jednakże jedną z różnic jest to, iż Catastrophic jest znacznie trudniejsze od Problematic.
    • Catastrophic wykorzystuje również ten sam utwór muzyczny, lecz używa jego drugiej części.
  • Istnieją pogłoski, że autor poziomu hackował, aby go zweryfikować, lecz on stwierdził, że przeszedł go uczciwie, jednakże nie zdołał tego nagrać. Nie jest wiadome czy jest to prawda, czy też nie.
  • Andromeda stworzył specjalną wersję dla monitorów 144Hz, która poprawia drobne błędy.

Film Edytuj

Geometry Dash - Catastrophic by TheOne21 (Demon) Complete (Live)01:51

Geometry Dash - Catastrophic by TheOne21 (Demon) Complete (Live)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki