FANDOM

Captain Jonne
JapitanJonneMainPictureAt19
Autor Glittershroom i Viprin
ID 6979485
Trudność Hard Trudna
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Grawitacja, Dual, Wielkość, Prędkość
Sekwencje K, U, S, K, Ku, W, S, KK, S, u, W, K
Autor utworu Bossfight
Muzyka Captain Cool
CaptainCool
Data wydania maj 2015 r.
Polecany? Tak

Captain Jonne to poziom stworzony w wersji 1.9 przez dwóch znanych twórców: Glittershrooma i Viprina - od dnia wydania został dwukrotnie zedytowany. Etap trwa około 1 min 10 s (long). W każdym segmencie znajdziemy m.in. chmury pochodzące z aktualizacji 1.2 oraz przeźroczyste "kolce", które istniały od samego początku gry w różnych barwach. Ocena planszy jest prawdopodobnie za niska (jest to subiektywna opinia wielu graczy). Poziom przynależy do Glow Packu.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się bardzo prostą kostką, statkiem oraz ufo. Podczas statku prędkość się zwiększa, lecz przeszkody nadal pozostają łatwe do ominięcia. Po krótkim przejściu, następuje kula, w której gracz musi klikać w dość szybkim tempie. Podczas fali prędkość zwalnia i gracz musi omijać grupy pił. Gdy muzyka się rozkręca, ikona przemienia się w dość szybki statek oraz szybki, aczkolwiek prosty dual. Szybki statek wraz z ufo mogą sprawić drobne kłopoty ze względu na liczne przeszkody. Po nich gracz nagle zwalnia i zamienia się w falę i |kostkę z kilkoma prostymi skokami. Po tym etap się kończy.

BłędyEdytuj

  • Gracz może bardzo łatwo rozbić się w 62% ze względu na dziwną precyzję skoku. Gracz musi skoczyć dość wcześnie, aby obydwie kostki zmieściły się w środku. Nie wiadomo, czy jest to zamierzony cel autorów badź jednego z nich.

FilmEdytuj

Geometry Dash 201:36

Geometry Dash 2.0 - Captain Jonne by GlitterShroom 100% Complete!