FANDOM

Can't Let Go
Cantletgo2.jpg
Trudność Hard.png Trudna
Gwiazdki 6Star.png
Normal Mode Ikona 10 CantLetGo.png
Practice Mode Czerwony kolor (główny) Colour12.png
Formy Kostka, Statek, Grawitacja
Sekwencje K, S, K
Autor Utworu DJVI
Muzyka
CantLetGo.ogg
Poprzedni Etap Base After Base
Następny Etap Jumper

Can't Let Go jest szóstym poziomem w Geometry Dash i Geometry Dash Lite. Jest drugim etapem oznakowanym trudnością "Hard".

Nowości Edytuj

Etap wprowadza trudniejsze sekwencje anty-grawitacyjne, w których gracze również muszą odbijać się o pierścienie. Można ten etap uznać za trudniejszą wersję Base After Base.

Sekretne MonetyEdytuj

  • Pierwsza moneta znajduje się w 26%. Krótko przed ciemną sekwencją znajdują się stopnie prowadzące do góry. Wskocz na środkowy stopień, a następnie spadnij na dół. Kostka zostanie odbita za pomocą jump pad'a, który poprowadzi ją w stronę pieniążka.
  • Druga moneta znajduje się w 62%. Gdy rozpocznie się sekwencja ze statkiem, omiń słupy wystające od boków i unieś się ostrożnie ku górze. Znajdzie się tam platforma, na której leży pieniążek. Uważaj, aby nie wpaść w kolce, które są na samej górze ekranu.
  • Ostatnia moneta znajduje się w 76%. Tuż po rozpoczęciu sekcji anty-grawitacyjnej, odbij się o pierwsze trzy pierścienie, a następnie przeskocz kolec, nie dosięgając następnej platformy. Kostka spadnie prosto na monetę i zostanie odbita o trzy jump pad'y, które poprowadzą ją na główną ścieżkę.

Ciekawostki Edytuj

  • Przed wersją 1.9, Can't Let Go było oznakowane jako poziom "Insane".
  • Tytuł Cant Let Go posiada błąd pisowni w pierwszym wyrazie, gdyż brakuje apostrofu przed literą t. Jednak obecna czcionka w grze nie posiada znaku apostrofu. Na oficjalnym kanale Sound Wardu (z muzyką od różnych autorów muzyki m. in DJVI'ego) nazwa jest poprawna.
  • Formalnie pierwsze różowe jump pad'y pojawiły się w Theory Of Everything, jednakże w Can't Let Go wykorzystany został jeden różowy jump pad, o który odbija się kostka po odnalezieniu ostatniej sekretnej monety.
  • W tym poziomie większą częścią są sekwencje z kolorem czarnym w tle.
  • Istnieje także inna muzyka o takiej samej nazwie jednak nie jest ona techno lub techno-mixem oraz posiada o wiele więcej słów.

GaleriaEdytuj

Geometry Dash - Level 6 - Can't Let Go - With Secret Coins!01:26

Geometry Dash - Level 6 - Can't Let Go - With Secret Coins!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki