FANDOM

Breakthrough
Breakthrough
Autor Etapu Hinds
ID etapu 4158642
Poziom trudności Demon trudny demon
Gwiazdki 10
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Grawitacja, Wielkość, Dual, Prędkość
Sekwencje K, S, K, Ku, Ku/Ku, K, F, K
Autor utworu ParagonX9
Muzyka Infiltration
Data wydania 2015 r.
Polecany? Tak

Breakthrough jest Demonem autorstwa Hinds. Został stworzony w Update 1.9 i obecnie uznawany jest za średnio-trudnego Demona. Składa się z elementów pamięciowych i form pędzących w szybkim tempie, które wymagają dobrego refleksu.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się kostką z elementami pamięciowymi. Gracz musi ostrożnie odbijać się o pierścienie i uważać na pułapki. Tempo nagle przyspiesza i następny segment statku polega na szybkim odbijaniu się o pierścienie, przelatywaniu przez portale grawitacyjne i szukaniu odpowiednich ścieżek. Następna kula również jest segmentem pamięciowym. Przypomina ona fragment Viprina w Supersonic. Dalej kula przechodzi przez portal duplikujący i gracz musi ostrożnie sterować jedną i drugą kulą w asymetrycznym dualu. Po niej nadciąga krótki odpoczynek i następny szybki fragment. Jest to szybka fala z dość wąskimi tunelami i sporadycznymi zmianami grawitacji. W połowie drogi przemienia się ona w mini-falę i wymaga ona odrobiny spamowania, aby nie rozbić się o ściany. Ostatni fragment jest kostką, w której gracz musi w odpowiedni sposób wykorzystywać wzniesienia i odbijać się o odpowiednie pierścienie. Po nim plansza kończy się.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza znajduje się w 29%, w segmencie statku. Widnieje ona w jednym z portali grawitacyjnych. Należy jednak uważać na schowany za nim kolec.
  • Drugą monetę można znaleźć w 74%, w segmencie mini-fali. Gracz musi unieść się do góry, przenikając przez fragment ściany, aby ją zdobyć. Musi się on szybko unieść i spaść, aby nie rozbić się.
  • Ostatnia jest w końcowej kostce w 92%. Gracz musi zignorować pierścienie i zjechać z rampy, spadając na małą platformę z błękitną płytką. Prowadzi ona do pieniążka i do normalnej ścieżki.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jeden z kilku poziomów Hindsa, który został stworzony w wersji 1.9, jednakże po aktualizacji otrzymał również zweryfikowane monety.
  • Istnieje poziom o tej samej nazwie autorstwa ZenthicAlpha, jednakże nie jest on Demonem (posiada 9 gwiazdek) i znajduje się w Paczce Map.
  • Muzyka z etapu została użyta w pierwszym odcinku z serii Obstacle Course Collab.
  • Hinds zaktualizował poziom w Update 2.0, dodając do niego monety, lecz jeszcze później powstała następna aktualizacja, w której przebudował fragment mini-fali na trudniejszy i mniej polegający na spamowaniu.

Film Edytuj

Geometry Dash 2

Geometry Dash 2.0 (DEMON) - Breakthrough - by Hinds