FANDOM

Breakthrough
Breakthrough
Autor Etapu Hinds
ID etapu 4158642
Poziom trudności Demon (Średni/Trudny Demon)
Gwiazdki 10
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Grawitacja, Wielkość, Dual, Prędkość
Sekwencje K, S, K, Ku, Ku/Ku, K, F, K
Autor utworu ParagonX9
Muzyka Infiltration
Data wydania 2015 r.
Polecany? Tak

Breakthrough jest Demonem autorstwa Hinds. Został stworzony w Update 1.9 i obecnie uznawany jest za średnio-trudnego Demona. Składa się z elementów pamięciowych i form pędzących w szybkim tempie, które wymagają dobrego refleksu.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się kostką z elementami pamięciowymi. Gracz musi ostrożnie odbijać się o pierścienie i uważać na pułapki. Tempo nagle przyspiesza i następny segment statku polega na szybkim odbijaniu się o pierścienie, przelatywaniu przez portale grawitacyjne i szukaniu odpowiednich ścieżek. Następna kula również jest segmentem pamięciowym. Przypomina ona fragment Viprina w Supersonic. Dalej kula przechodzi przez portal duplikujący i gracz musi ostrożnie sterować jedną i drugą kulą w asymetrycznym dualu. Po niej nadciąga krótki odpoczynek i następny szybki fragment. Jest to szybka fala z dość wąskimi tunelami i sporadycznymi zmianami grawitacji. W połowie drogi przemienia się ona w mini-falę i wymaga ona odrobiny spamowania, aby nie rozbić się o ściany. Ostatni fragment jest kostką, w której gracz musi w odpowiedni sposób wykorzystywać wzniesienia i odbijać się o odpowiednie pierścienie. Po nim plansza kończy się.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza znajduje się w 29%, w segmencie statku. Widnieje ona w jednym z portali grawitacyjnych. Należy jednak uważać na schowany za nim kolec.
  • Drugą monetę można znaleźć w 74%, w segmencie mini-fali. Gracz musi unieść się do góry, przenikając przez fragment ściany, aby ją zdobyć. Musi się on szybko unieść i spaść, aby nie rozbić się.
  • Ostatnia jest w końcowej kostce w 92%. Gracz musi zignorować pierścienie i zjechać z rampy, spadając na małą platformę z błękitną płytką. Prowadzi ona do pieniążka i do normalnej ścieżki.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jeden z kilku poziomów Hindsa, który został stworzony w wersji 1.9, jednakże po aktualizacji otrzymał również zweryfikowane monety.
  • Istnieje poziom o tej samej nazwie autorstwa ZenthicAlpha, jednakże nie jest on Demonem (posiada 9 gwiazdek) i znajduje się w Paczce Map.
  • Muzyka z etapu została użyta w pierwszym odcinku z serii Obstacle Course Collab.

Film Edytuj

Geometry Dash 201:49

Geometry Dash 2.0 (DEMON) - Breakthrough - by Hinds