FANDOM

Brandon Larkin
Brandon
Imię Brandon
Wiek 15
Narodowość Brytyjczyk
Wysłane etapy 9 (2 ocenione)
Klan GS
Znany z: YouTube, przechodzenie niesamowicie trudnych Demonów, streamy
Kanał na YT [1]
Ilość widzów Ponad 22,000

Brandon Larkin jest bardzo doświadczonym brytyjskim graczem, który zasłynął z ukończenia wielu bardzo trudnych Demonów, m.in.: Bloodbath, The Hell Factory, Cataclysm, Necropolis, The Ultimate Phase, Ice Carbon Diablo X i wielu innych.

Do gry używa głównie pada od Xboxa 360 (przycisk A).

Brandon często streamuje swą rozgrywkę, szczególnie gdy przechodzi ciężkie poziomy.

Ciekawostki Edytuj

  • Brandon posiada drugie konto o nazwie SurvKin (Youtube), które miało być kolaboracją jego i Surva, jednakże nie jest ono zbyt aktywne.
  • Znany jest również z jego dziwnych, głośnych lub śmiesznych reakcji na porażki bądź osiągnięte sukcesy w przechodzeniu wymagających Demonów.
    • Jednym z jego najbardziej agresywnych reakcji była porażka podczas przechodzenia Theory Of Firepower. Pod wpływem nerwów wyrzucił kontroler i połamał słuchawki.
  • Brandom przyjmuje, że przeszedł Cataclysm aż 8 razy, z czego część z nich były remake’kami poziomu. Dwa ostatnie podejścia nie zostały przez niego nagrane.
  • Posiada on specjalną listę Demonów, którą zamierza ukończyć - znajduje sie ona tutaj [2].
  • Podczas przechodzenia The Ultimate Phase, Brandon rozmyślał nad odejściem od społeczności GD ze względu na presję, którą na niego wywołuje, jednakże później stwierdził, że po prostu zrobi sobie przerwę od gry.
  • Jego największą przegraną jest 96% w The Hell Factory. Jest to jedna z najgorszych porażek w historii gry.
  • Brandon również stworzył remake piosenek At The Speed of Light i Flawless Wings of Yatagarasu (At The Speed of Brandon Larkin, Flawless Wings of Brandongarasu)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki