FANDOM

Blast Processing v2
Bpv2
Autor Neptune
ID 2899139
Trudność Insane Szalona
Gwiazdki 8Star
Formy Kostka, Statek, Kula, UFO, Fala, Grawitacja, Wielkość, Dual
Sekwencje K, F, S, Ku, F, F/F, F, K, U, S, Ku, U, S, K
Autor utworu Waterflame
Muzyka Blast Processing
BlastProcessing
Data wydania 4. kwartał 2015 r.
Polecany? Tak

Blast Processing v2 to remake oryginalnego poziomu stworzonego przez Neptune. Podobnie jak reszta tego typu plansz, jest on trudniejszy od oryginału. Posiada on notę "Szaloną" z 8 gwiazdkami, choć niektórzy gracze twierdzą, iż poziom powinien mieć 9 gwiazdek lub być łatwym Demonem.

Opis Edytuj

Podobnie jak w przypadku pozostałych poziomów "v2", Blast Processing jest podobny do oryginału, lecz wprowadza dodatkowe utrudnienia.

Pierwsza kostka wygląda bardzo podobnie, zaś fala jest znacznie węższa. Statek jest prawie że identyczny, oprócz tego, iż słupy posiadają kolce na samej górze. Kula posiada więcej pierścieni i jest nieco trudniejsza. Kolejna fala jest również wąska, z nieco dłuższym dualem i mini-falą podobną do tej w Theory Of Everything 2. Kostka jest łatwa, aczkolwiek ufo wymaga utrzymywania się w powietrzu, aby nie dotknąć kolców. Tunele w statku są bardziej zawiłe i nieco węższe, zaś kula jest łatwa i posiada kilka pierścieni. ufo jest nieco bardziej precyzyjne, a statek posiada dość ciasne przejścia. W ostatniej kostce występuje odliczanie, kończąc planszę z napisem "YOU WIN".

Ciekawostki Edytuj

  • Istnieje inny remake o tej samej nazwie, stworzony przez Findexi. Również posiada 8 gwiazdek.
  • Mini-fala nie istnieje w oryginale i prawdopodobnie wzorowała się na ToE 2.

Film Edytuj

Blast Processing v201:55

Blast Processing v2