Blast Processing
BlastProcessingWave.jpg
Trudność Harder.png Trudniejsza
Gwiazdki 10Star.png
Normal Mode Ikona 44 Cube44.png
Practice Mode Zielony kolor Colour25.png
Formy Kostka, Statek, Kula, UFO, Fala, Grawitacja, Dual
Sekwencje K, F, S, Ku, F, FF, F, K, U, S, Ku, U, S, K
Autor utworu Waterflame
Muzyka Blast Processing
BlastProcessing.oga
Poprzedni etap Hexagon Force
Następny etap Theory of Everything 2

Blast Processing - (pl. Przetwarzanie Wybuchu) jest siedemnastym poziomem w Geometry Dash. Jest to czwarty etap posiadający poziom trudności "Harder".

Nowości Edytuj

Blast Processing wprowadza gracza w nową postać - Falę (Wave), która leci pod kątem 45 stopni. Wprowadza również nowy, pseudo-trójwymiarowy wygląd bloków (Możliwość budowania 3D).

Sekretne MonetyEdytuj

  • Pierwsza moneta znajduje się w 52% i zdobywana jest jako podwójna fala. Przechodząc przez dual portal, napotykasz się z dwoma rombami, które należy ominąć. Drugi posiada sztuczne kolce, przez które można przeniknąć i zdobyć pieniążek.
  • Druga moneta znajduje się w 69%. Gdy gracz skacze za pomocą UFO, napotyka na drodze ściany z twarzami potworów. Trzeci "potwór" (drugi u dołu) posiada niewielką szczelinę, przez którą gracz może się przecisnąć. Należy ostrożnie i precyzyjnie wejść do środka i zdobyć monetę.
  • Ostatnia moneta znajduje się w 86%. Wchodząc przez różowy portal (statek), zwróć uwagę na bloki ścian. Trzeci taki blok posiada małą dziurę pod nim, którą można wlecieć. Tuż za nią znajduje się pieniążek.

Ciekawostki Edytuj

  • Etap posiada najpóźniej spotykaną pierwszą monetę (52%).
  • Blast Processing jest obecnie najdłuższym oficjalnym etapem w grze.
  • Wszystkie monety wykorzystują sztuczne kolce do przejścia.
  • W utworze słychać odgłosy, m.in. odliczanie oraz "You win!" na końcu etapu.
  • Odgłosy w grze "Go!" nawiązują do pośpiechu przed wybuchem, a odliczania i "you win" do udanej lub na odwrót ucieczki. W oficjalnym Soundtracku'u "One, Two, Three, Four ,Five, Six, Seven, Eight, Nine, Ten... You Win!" występuje kilka razy, czasami jednak występuje też "One, Two, Three, Four, Five, Six, Seven, Eight, Nine, Ten... WAIT!... Go!" [Słownik: One-ten odliczanie od 1 do 10, You Win-Wygrałeś, Go!-Dalej!, Biegnij! (oficjalniej Biegnij to Run!), Wait!-Czekaj!].
  • Nazwa "Blast Processing" nawiązuje do hasła reklamowego, używanego przez Segę, w celu reklamowania konsoli Sega Genesis/Mega Drive.
  • Jest to jedyny poziom, od czasu dodania portali prędkości (Update 1.7), który ich nie posiada.

GaleriaEdytuj

Jak przejść poziom z 3 pieniążkamiEdytuj

Geometry Dash - Level 17 Blast Processing (All Coins)01:44

Geometry Dash - Level 17 Blast Processing (All Coins)

Błędy Edytuj

  • Gracz może rozpocząć falę w 43% w odwróconej grawitacji. Aby to zrobić, gracz musi ominąć portal grawitacyjny przed falą. Po przejściu segmentu z falą, gracz pozostają odwróconą kostką. Zwykle nie da się przetrwać po dokonaniu tego bugu, chyba że gracz wejdzie w portal nieco niżej niż na środku i wykona kilka sukcesywnych skoków w następnym segmencie.

Więcej z Fandomu