FANDOM

Blade of Justice
BladeofJustice
Autorzy Manix648, Lazerblitz, Knobbelboy (zweryfikowany przez RicoLP1)
Poziom trudności ExtremeDemon Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star
ID 35448603
Formy Robot, Grawitacja, Wielkość, Statek, Fala, Kula, Ufo, Dual, Kostka, Prędkość
Sekwencje r, R, r, s, S, s, S, s, S, s, f, F, f, F, f, F, f, F, f, F, f, F, S, s, Ku, U, u, U, F/F, s/s, S, K, K/K, S/r, S/ku, ku/ku, K/K, s/s, F/F, K/K, s/s, F/F, S/Ku, S/S, F, K, S, K, U, u, U, u, U, u, U, s, ku (swingcopter), Ku (swingcopter), K, F, f, S, U, S, F, f, ku, s, S, K, S, s
Autor utworu Goukisan
Muzyka Betrayal of Fear
BetrayalOfFear
Data wydania 3 lipca 2017
Status Epic
Blade of Justice (pl. Ostrze Sprawiedliwości) - ekstremalna kolaboracja prowadzona przez Manix648 i współtworzona przez Lazerblitza i Knobbelboya. Początkowo Quantum miał go weryfikować, jednak się poddał. Oddał go Dual_Kikiemu, który również przestał. On oddał go TrusTa, który po dwóch tygodniach (miał wtedy 45%) oddał go Sunixowi. On podczas weryfikacji owego ekstremalnego Demona osiągnął 45% oraz 49-100%.

15 marca 2017 roku, Acharne ogłosił, że on przejmuje weryfikację poziomu. Sunix wybrał go, ponieważ jego komputer nie był w stanie utrzymać ilości detali, przez co borykał się ze spadkami klatek, jednakże nie dokonał on zbytniego progresu, ponieważ nie miał aktualnej kopii, przez co weryfikacją zajął się RicoLP1, który przejął poziom na początku maja.

3 lipca 2017 r. poziom został zweryfikowany przez RicoLP i wysłany na konto Manixa, a 5 lipca rano został oceniony i zdobył notę Epic.

Geneza Edytuj

W okresie połowy aktualizacji 2.0, Manix postanowił stworzyć poziom, który miał być podobny do etapów typu A Bizarre Phantasm (lub późniejszego Betrayal of Fate). Pierwotna wersja etapu wyglądała zupełnie inaczej i pod względem trudności była porównywalna do Yatagarasu przed znerfieniem lub nawet obecnej wersji Bloodlust. Pierwotną osobą weryfikującą miał być Surv, jednakże on stwierdził, że poziom jest przesadnie irytujący, zaś później otrzymał inne zadanie, weryfikację Yatagarasu, przez co nie miał czasu zająć się Blade of Justice.

Przez ten czas Manix postanowił skorzystać z pomocy Lazerblitza, który stworzył dla niego końcowe fragmenty poziomu oraz zmienił pierwszy fragment statku na bardziej sprawiedliwy i ciekawszy. Jednakże przed tym istniały pogłoski, iż poziom miał trwać cztery minuty (cały utwór) i słynny fragment z czarną dziurą miał być walką z bossem, który był planowany, lecz ewentualnie pomysły te zostały porzucone, a etap zakończył się na dwóch minutach i zamiast walki z bossem został wstawiony trudny fragment UFO z pierścieniami i dużą ilością porozrzucanych pił.

Jako że Surv nie był w stanie przechodzić poziomu, weryfikację przejął Quantum, jednakże nie było widać postępów i zarazem podejrzewano, że nowa wersja Blade of Justice będzie ułatwiona do trudności Cataclysm, co w pewnym etapie było planowane (wtedy Cataclysm było jeszcze w Top 10-15). Niestety o postępie nie było żadnych wieści, przez co cel został przeznaczony Dual_Kikiemu. Nagrał kilka postępów weryfikacji, jednakże nie były one zbyt duże (około 20% poziomu ukończonego) i proces ten bardzo się przeciągał. Dual_KiKi później wyjaśnił, że nie ma czasu na weryfikację słynnego Demona z powodu spraw szkolnych i nie chciał, aby gra miała wpływ na jego oceny.

Po jego odejściu, weryfikację przejął TrusTa, który był świeżo po ukończeniu Yatagarasu. Zdołał on dotrzeć do 45% i 49-93%, lecz wzmożył kontrowersje, gdyż wprowadził drobne ułatwienia, aby zbalansować trudność. Choć nie wszyscy użytkownicy byli z tego zadowoleni, etap nadal przekraczał trudnością Yatagarasu. Niestety po pewnym czasie TrusTa stracił chęć do weryfikowania poziomu i ogłosił, że rezygnuje z weryfikacją, oddając ją Sunixowi. On również dotarł do 45% i zdołał zdobyć 49-100%, łatając niektóre ułatwienia TrusTy, jednakże po pewnym czasie Sunix zdał sobie sprawę z tego, że jego komputer był zbyt słaby, aby utrzymać dużą ilość detali, co spowalniało poziom i psuło synchronizację z muzyką (Sunix często zapamiętuje ruchy wczuwając się w muzykę). Początkowo planował zorganizować dotacje na lepszy procesor, aby mógł przejść poziom bez problemów, jednakże trwało to zbyt długo, a weryfikacja musiała trwać. Sunix ewentualnie zrezygnował z weryfikacji.

Po tym cel stał na włosku, gdyż Manix obawiał się, że praca jego i Lazerblitza pójdzie w zapomnienie. Planowany, aby Acharne spróbował zająć się tym celem, przez co on się ogłosił osobą weryfikującą, jednakże nie otrzymał on kopii, przez co nadal nie wiadomo było nic o poziomie. Z czasem podczas rozmowy Manixa i mniej znanego gracza - RicoLP, zapytał się on czy może skorzystać z kopii i praktykować poziom. Manix stwierdził, że może on nawet przejąć weryfikację (ponieważ nie było osoby do weryfikacji, a Combined, którego proponował, nie chciał zająć się tym zadaniem). Zatem stał się on nową i ostatnią osobą, która miała zająć się weryfikacją. Manix powiedział mu, aby poziom został wydany, niezależnie czy ma być on w tej wersji, czy ma być łatwiejszy - chce on, aby poziom po długich opóźnieniach został wydany, niezależnie od tego jak zostanie znerfiony. RicoLP w szybkim czasie zdobył 45% i 56%, lecz z czasem zaczął on mieć problemy z dotarciem do dalszego fragmentu planszy. Manix powiedział mu, że może zmniejszyć trudność poziomu, aby przyspieszyć weryfikację i wydać poziom po roku opóźnienia. RicoLP skorzystał z tej okazji i ułatwił kilka fragmentów (najbardziej zauważalnymi fragmentami są: pierwsza fala i pierwszy skok). Po ułatwieniach zdołał osiągnąć 70%, a 3 lipca 2017 r. poziom został zweryfikowany i wydany. Po kilku dniach otrzymał on ocenę Demona i notę Epic. 

Ciekawostki Edytuj

  • W tym poziomie kostka pojawia się wyjątkowo późno, mimo, że w większości poziomów rozpoczyna ona gameplay.
  • W historii etapu zmieniano mu weryfikatora już pięciokrotnie. Weryfikowali go kolejno:
    1. Quantum
    2. Dual_Kiki
    3. TrusTa
    4. Sunix
    5. Acharne (był planowaną osobą, lecz nie posiadał aktualnej kopii poziomu)
    6. RicoLP1 (zweryfikował)
  • Początkowo weryfikować poziom miał Surv, jednakże nie podobał mu się poziom i był zajęty weryfikacją Yatagarasu.
  • Poziom w niektórych segmentach miał zmieniony design m.in. w pierwszym robocie, który był zbyt podobny do tego z Artificial Ascent lub kostka w 58-64%.
  • Początkowo poziom miał trwać 4 minuty, jednak trwa dwie.
  • Do stworzenia planszy zużyto ponad 113 tysięcy obiektów, czyli więcej, niż limit obiektów z 2.1.
    • Na stworzenie czarnej dziury (64-75%) zużyto około 7000 obiektów.
  • 26 czerwca 2017 RicoLP znerfił poziom.
    • Wtedy, RicoLP1 Pomyślał, czy poziom jest dalej trudniejszy niż Yatagarasu.
    • Weryfikacja zajęła 36196 prób
  • Znajduje się on na 23. miejscu Oficjalnej Listy Ekstremalnych i Szalenie Trudnych Demonów, czyli znacznie niżej, niż miał być na początku, jednakże ludzie debatują czy poziom powinien być wyżej, np. nad A Bizarre Phantasm.
  • Pomimo przekroczenia limitu bloków, poziom o dziwo otrzymał notę Epic.

Film Edytuj

-144hz- BLADE OF JUSTICE VERIFIED - Manix648 & LazerBlitz (Extreme Demon 10*)09:55

-144hz- BLADE OF JUSTICE VERIFIED - Manix648 & LazerBlitz (Extreme Demon 10*)

Obecna wersja. Film z weryfikacją.

Geometry Dash Blade of Justice (Old ver) by Manix648 100% w Ignore Damage (NoClip) 60Hz02:30

Geometry Dash Blade of Justice (Old ver) by Manix648 100% w Ignore Damage (NoClip) 60Hz

Najstarsza wersja poziomu (przed fragmentem Lazerblitza).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki