FANDOM

Betrayal of Fate
Bof.jpg
Autorzy WeoWeoTeo i Xcy7
ID 20329544
Poziom trudności ExtremeDemon.png ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Statek, Kula, Fala, Grawitacja, Dual, Ufo, Lustro
Sekwencje S, K, F, U, K, Ku, F/F, F, K, U, K, F, K, K/K, K, Ku, K, S, F, Ku, F, K.
Autor utworu Goukisan
Muzyka Betrayal of Fate
BoF.oga
Data wydania 3 kwartał 2016 r.
Polecany? Tak

Betrayal of Fate jest ekstremalnie trudnym Demonem, stworzonym przez dwóch graczy - WeoWeoTeo (zajął się on także weryfikacją) oraz Xcy7. Trwa on około 1 min i 56 sekund (long).

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się powolnym statkiem, którym należy ostrożnie latać pomiędzy kolcami. Po chwili etap przyspiesza i lecąc nadal statkiem ostrożnie omijać kolce. Zadanie to nam utrudniają zmiany grawitacji. Po tym segmencie zostajemy teleportowani oraz przemienieni w kostkę, którą trzeba skakać po pierścieniach. Zostajemy znowu teleportowani i zamienieni w falę którą trzeba ostrożnie latać, następnie przemienia nas w małe ufo, przy którym należy szybko klikać, by nie nadziać się na kolce. Następnie zostajemy znowu zamienieni w kostkę, którą należy odbijać się od odpowiednich pierścieni. Potem następuje automatyczny moment, po którym zostajemy zamienieni w pomniejszoną kulę, którą należy ostrożnie klikać. Następnie wchodzimy w formę podwójnej fali, którymi musimy latać przez ciasne tunele, a po chwili zostajemy zamienieni w przyspieszoną pojedynczą falę. Następnie zostajemy przemienieni w kostkę z jeszcze większym przyspieszeniem. W tym segmencie należy wykazać się dużą precyzją, przy odbijaniu się od pierścieni. Następnie zostajemy zamienieni w powolne ufo, którym należy ostrożnie skakać przez ruchome bloki, dodatkowo do zmylenia nas są jeszcze fałszywe bloki. Moment wymaga bardzo dobrej pamięci. Po tym segmencie musimy lecieć falą przez ciasny tunel. Zadanie to nam utrudniają niewidzialne piły i portale grawitacyjne. Następnie zostajemy przemienieni w małą kostkę, którą należy skakać przez niewidzialne bloki, po czym musimy pomniejszoną kulą przechodzić przez ledwo widocznie bloki. Następny segment rozpoczyna kostka, którą należy ostrożnie skakać przez przejścia. Następnie, nadal będąc kostkę, przechodzimy przez segment, który bardzo przypomina wcześniejsze ufo. Skoki muszą być idealnie wymierzone, ważna też jest bardzo dobra pamięć. Po tym fragmencie, jako statek z potrójna szybkością, należy ostrożnie latać między niewidzialnymi kolcami, a do wyprowadzenia nas z równowagi służą niewidzialne portale grawitacyjne. Następnie musimy ostrożnie latać falą, zostajemy przemienieni w kulę, którą trzeba idealnie wymierzyć przemiany grawitacyjne i znowu jesteśmy falą, tym razem na ujemnej szybkości, którą należy lecieć przez bardzo ciasny tunel, to zadanie nam utrudniają portale grawitacyjne oraz lekkie przyspieszenie. Następnie zostajemy przemienieni w kostkę, którą należy przeskoczyć potrójne kolce, by nie doznać irytującej porażki przy 98%, po czym dochodzimy do mety.

Monety gracza Edytuj

  • Pierwsza spośród nich znajduje się w segmencie z podwójną falą (35%). Kiedy zostajemy spowolnieni musimy bardzo szybko klikać, by dostać się do monety.
  • Druga moneta znajduje się przy 72%. Należy wskoczyć na odpowiednią platformę, by ją zdobyć.
  • Trzecia moneta jest darmowa, znajduje się na samym końcu.

Ciekawostki Edytuj

  • Wiele osób twierdzi, że WeoWeoTeo zhackował etap, gdyż nie nagrał weryfikacji tegoż poziomu.
  • W Update 2.0 poziom przekraczał limit obiektów. Jednak po jego zwiększeniu już nie przekracza.
  • Trwa on nieco mniej niż 2 minuty, jednakże jego długość w menu to xl.

Film Edytuj

Betrayal of Fate by Weoweoteo (Extreme Demon) -On Stream- - Geometry Dash 2.0 - Sunix05:18

Betrayal of Fate by Weoweoteo (Extreme Demon) -On Stream- - Geometry Dash 2.0 - Sunix

Więcej z Fandomu

Losowa wiki