FANDOM

Beast Mode Full
20170320170834 1
Autor God Of Music (GoM)
ID 29094196
Poziom trudności Hard Trudny
Gwiazdki 5Star
Formy Kostka, Statek, Kulka, Ufo, Robot, Grawitacja, Prędkość, Wielkość, Teleportacja (2 moneta)
Sekwencje K, k, K, U, u, P, S, Ku, R, K
Autor utworu Dex Arson
Muzyka Beast Mode
BeastModeFull
Data wydania 2 lutego 2017 r.
Status Featured

Beast Mode Full to poziom znajdujący się w Poison Gauntlet, autorstwa God Of Music.

Opis Edytuj

Poziom zaczyna się łatwą kostką z jednym portalem pomniejszającym (później występuje portal przywracający wielkość). Następnie, gdy zmienia się muzyka, etap staje się trudniejszy, Zostają użyte wtedy triggery "Shake" oraz więcej portalów anty-grawitacyjnych. Następnie zaczyna się wolna i dość łatwa część z ufo, po tym jest trochę trudniejsza część z pająkiem. Później lecimy statkiem, który wymaga dość "falistego" lotu. Występujące po tym kulka posiada kilka jump ringów, dash orbów, jump padów, pierścieni i kolców. Idąc następnie formą robota, trudności porównywanej do pierwszej kostki, lub trochę trudniejszy, przez niektóre kolce. Jako ostatnia sekwencja jest kostka, w której znajdują się 2 gravity dash orby, segment (zarazem poziom) kończy się krótką częścią auto.

Monety Edytuj

  • W 31% należy nie wciskać czarnego pierścienia.
  • W 65-66% należy podlecieć statkiem wyżej, aby zdobyć pieniążek
  • Ostatnia moneta użytkownika jest "darmowa", bądź można ją nazwać "nagrodą za ukończenie poziomu". Zostanie zdobyta automatycznie pod koniec poziomu.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jedyną formą występującą w 2.1 która nie występuje w tym poziomie, to fala (wave).
  • God of Music stworzył również drugi etap, który występuje w Gauntletach. Poziom nazywa się Frontlines Full.
    • Również posiada muzykę autorstwa Dex Arson.
  • Etap w części z ufo pokazuje w "kółku" po prawej stronie gracza trzy napisy: "Music by Dexarson" "Level by GoM" oraz "Enjoy ;)".
  • Beast Mode Full jest remakem poziomu w Geometry Dash World na wyspie Dashlands - to jest jego rozbudowana wersja, mimo że różni się trochę gameplay'em.

Film Edytuj

GD - Beast Mode Full (by me)01:16

GD - Beast Mode Full (by me)

Poison Gauntlet
Poison Gauntlet
Acid FactoryBeast Mode FullGround ZeroShrimpGeneration Retro

Więcej z Fandomu

Losowa wiki