FANDOM

Bausha Vortex
BaushaVortex
Autor Pennutoh (zweryfikowany przez Acharne)
ID 30380566
Trudność ExtremeDemon Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Grawitacja, Wielkość, Statek, Prędkość, Fala, Dual, Kula,
Sekwencje K, k, K, S, s, k, K, k, K(auto), F, f, F, f/f, F/F, F, f, F, f, F, k, K, k, f, F, f, F, f, f/f, F/f, F/F, F, f, f/f, F, f/ku, F/Ku, F/F, F, f, F, f, K, Ku
Autor utworu Rukkus
Muzyka Fracture
Fracture
Data wydania Luty 2017
Polecany? Tak
Bausha Vortex jest ekstremalnie trudnym etapem Nine Circles. Został on stworzony przez Pennutoh, a zweryfikowany przez Acharne, który jest uznawany za najlepszego gracza, jeśli chodzi o poziomy Nine Circles. Później ponownie wysłał go na konto Pennutoh. Obecnie jest piątym etapem na oficjalnej liście ekstremalnych i szalenie trudnych Demonów, przekraczającym trudnością nawet Sakupen Hell. Jest to też drugi najtrudniejszy etap Nine Circles, który jest trudniejszy od Down Bass. Mimo to niektórzy twierdzą, że przekracza trudnością nawet Sonic Wave. Jednym z tych powodów jest to, że nawet pierwsza kostka jest niezwykle trudna, mimo że to dopiero początek.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się od bardzo trudnej kostki z kilkoma zmianami grawitacji i bardzo ostrożnym używaniu jump-padów i jump-ringów. Oprócz tego znajdują się tam portale wielkości. Następnie przeobrażasz się w statek (typowy dla etapów Nine Circles). W segmencie tym musisz lecieć przez bardzo wąskie przejścia. Potem zamieniasz się w pamięciową minikostkę z porozrzucanymi blokami i jump-padami.

Potem rozpoczyna się najtrudniejsza częśc etapu - fala. Musisz lecieć z potrójną prędkością, przez bardzo wąskie tunele. Co jakiś czas zwalniasz na małą chwilę. Czasami też zamieniasz się w minifalą, co jeszcze bardziej utrudnia Ci zadanie. Jest też dużo pułapek i duali. Później jest segment z niezwykle precyzyjną kostką i jump-ringami. Po chwili wraczasz do fali, która jest jeszcze trudniejsza, niż poprzednia. W pewnym segmencie jest nawet dual z dużej fali i minifali. W pewnym momencie podczas ekstremalnie trudnego segmentu zaczyna się dual fali i kuli. Żeby to pokonać potrzebna jest bardzo dobra pamięć. Po chwili dual ten zamienia się w dual fali z tą samą grawitacją, co jest rzadkością w Geometry Dash. Potem wracasz do kolejnych pojedynczych dużych i małych fal.

Na koniec znajduje się pamięciowa kostka z wysuwanymi i chowającymi się kolcami. Segment ten jest bardzo trudny. Dodatkowo stres pod koniec poziomu sprawia, że bardzo łatwo tam się rozbić. Na końcu poziomu znajduje się kula, którą musisz przelecieć między dwoma kolcami, a potem lecisz do mety, gdzie pokazują się podpisy autora poziomu i Acharne, który go weryfikował.

Ciekawostki Edytuj

  • W przeciwieństwie do typowego etapu Nine Circles, w tym kolory się często zmieniają.
  • Mimo że poziom jest stworzony w takim stylu, że raczej dekoracje nie sprawiają, że giniesz, to poziom jest uznawany i tak za piekielnie trudnego.
  • Acharne rozbił się tu na 98%, co jest uznawane za jedną z najbardziej pechowych porażek w historii GD.
  • Mimo że poziom został zweryfikowany w aktualizacji 2.1, to został udekorowany w wersji 2.0.
  • ,,Bausha" to termin określający najwyższą klasę społeczną we włoskim mieście Mediolan.
  • Obecnie Acharne, EndLevel, Combined, iNeo i Wooshi999 są jedynymi osobami, które ukończyły etap w sposób uczciwy.
  • Plansza oryginalnie miała miała się nazywać ,,BS Circles.

Film Edytuj

VERIFIED!!! Geometry Dash - Bausha Vortex Electric Circles (100%) ~ EXTREME NC Demon by Pennutoh03:30

VERIFIED!!! Geometry Dash - Bausha Vortex Electric Circles (100%) ~ EXTREME NC Demon by Pennutoh

Film z weryfikacją etapu

W innych językach Edytuj

Englishрусский