FANDOM

Back On Track
Backontrack.jpg
Trudność Easy.png Łatwa
Gwiazdki 2Star.png
Practice Mode Indygo kolor (On my way) Colour07.png
Normal Mode Ikona 6 (Back On Track!) Cube06.png
Formy Kostka, Statek
Sekwencje K, S, K
Autor utworu DJVI
Muzyka
BackOnTrack.ogg
Poprzedni etap Stereo Madness
Następny etap Polargeist

Back On Track (pl. Powrót Na Ślad/drogę/tor) jest drugim poziomem w Geometry Dash. Podobnie jak pierwszy poziom, jest dość łatwy i przejście go nie stanowi większych trudności. Ów etap wprowadza gracza w "odbijające płyty" zwane fachowo "jump padami".

NowościEdytuj

Dodano żółte jump pady, które wyrzucają gracza wyżej niż w przypadku zwykłego skoku.

Opis Edytuj

Poziom rozpoczyna się długim segmentem z kostką z kilkoma jump padami, a niektóre z nich trzeba ominąć. Następnie gracz wciela się w statek i musi omijać bloki, ułożone w trapezowe pagórki, raz na górze, raz na dole. Później wlatujesz do tunelu z kilkoma paskami kolców i wcielasz się w kostkę. Po jakimś czasie tło zmienia się z różowego na niebieskie, a poziom staje się trochę trudniejszy. Nie trwa on długo, a po jego przejściu spokojnie dotrzesz do mety.

Sekretne MonetyEdytuj

  • Pierwsza moneta znajduje się na 41%. Wpatrując się uważnie w przepaść, można zauważyć portal, który uniesie kostkę w powietrze, prosto na pieniążek. Aby tam dojść, należy spaść ze środkowej platformy.
  • Druga moneta znajduje się na 55% i zdobywana jest za pomocą statku. U góry gracz może zauważyć ciemniejsze wersje bloków, które są niesolidne. Wlatując w nie, statek przeniknie przez ścianę i zdobędzie monetę.
  • Ostatnia moneta znajduje się na 84%. Wskakując na małe platformy, zejdź na białe linie w kolcach w dolnej części planszy. Kostka będzie mogła bezproblemowo po nich się poruszać. Idąc dalej, napotykamy ostatnią monetę.

Ciekawostki Edytuj

  • Przed wersją 1.9, Back On Track posiadało normalny poziom trudności.
  • Formalnie poziomo leżące portale anty-grawitacyjne zostały wprowadzone w xStep , lecz Back On Track używa go do zdobycia monety.
  • Gracze GD często nazywają go żartobliwie najtrudniejszym poziomem w grze. Żart ten został zapoczątkowany przez Zobrosa i Andromedę.
    • Niektórzy żartują sobie nawet, że poziom jest trudniejszy od takich etapów, jak Silent Circles lub Silent Clubstep.

Galeria Edytuj

Film Edytuj

Geometry Dash - Back on Track - All Coins-001:26

Geometry Dash - Back on Track - All Coins-0

Więcej z Fandomu

Losowa wiki