FANDOM

Aurorus
Auro
Imiona i nazwiska ?
Wiek 16(?)
Narodowość USA
Wysłane etapy ?
Klan ? (dawniej należał do GS)
Znany z: YouTube, Streamy
Kanał na YT [1]
Liczba widzów ponad 3,000
Początek rozgrywki ?

Aurorus (lub Auro) jest amerykańskim graczem w Geometry Dash, który przeszedł różne trudne Demony, w tym Cataclysm i Necropolis. Stwierdził również, że przeszedł Bloodbath, lecz uczciwość ukończenia tego poziomu podlega debatom. Oprócz tego sporadycznie buduje plansze lub uczestniczy w kolaboracjach (np. Universal Remote z Rustam).

Jest on uważany za dość kontrowersyjnego gracza, gdyż jednym z jego zainteresowań jest wyłapywanie oszustów w grze. Jest w tym doświadczony, jednakże zdarzają mu się pomyłki (np. w przypadku Sunixa). Użytkownicy często debatują czy jego postępowania są słuszne.

Jest on również osobą, która zweryfikowała Athanatos autorstwa Exenity i innych. Z czasem okazało się, że nie przeszedł tego poziomu w sposób uczciwy. Z tego powodu Auro planował przejść etap ponownie, lecz z czasem z tego zrezygnował.

Miał również w planach zweryfikować Quantum Processing oraz Sonic Wave Infinity, lecz QP oddał Krazyman50, a SWI nie ukończył uczciwie, przez co poziom został oddany Sunixowi do weryfikacji.

Ciekawostki Edytuj

  • Gracz ten często podlega hejtom, gdyż wyłapuje oszustów, choć sam czasami zachowuje się podejrzliwie. To powoduje mieszane uczucia u niektórych użytkowników.
  • Aurorus początkowo miał uczestniczyć w kolaboracji Yatagarasu, lecz został zastąpiony Manix648, który później też został usunięty.
  • Okazyjnie na jego kanale lub na transmisjach można zobaczyć jak gra w Osu!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki