FANDOM

Aurora
Aurora
Autor TheKris
ID 28880422
Poziom trudności ExtremeDemon Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star
Formy Kostka, Statek, Kula, Fala, Ufo, Robot, Pająk, Grawitacja, Prędkość, Wielkość, Teleportacja, Dual, Lustro
Sekwencje Ku/Ku, K, U, K, S, Ku, U, S, K, K/K, K/F, S/F, S/Ku, Ku, Ku/Ku, Ku, F, Ku, K, S, U, R/P, S, F, Ku, K/K, K/F, F, P/U, U, P/P, P/F, K, S, F
Autor utworu TheColdSpirit (& Djjaner)
Muzyka Cosmic Dreamer
Data wydania Styczeń 2017 r.
Status Featured

Aurora jest poziomem społecznościowym stworzonym i zweryfikowanym przez TheKris. Posiada wiele skomplikowanych duali i ogromną ilość portali teleportujących, przez co uznawany jest za ekstremalnego Demona. Poziom powstał na początku Update 2.1.

Opis Edytuj

Etap nietypowo rozpoczyna się swingcopterem, którym trzeba przechodzić pomiędzy wieloma przeszkodami i ruchomymi piłami. Następna jest krótka automatyczna kostka i UFO ze zmianami grawitacji, wielkości i obrotami ekranu, co może zmylić gracza. Następna jest kostka z pierścieniami i precyzyjnymi skokami, która prowadzi do statku z prostym lataniem, kuli, którą trzeba przeskakiwać po platformach, krótkiego UFO, a następnie statku z zawiłym tunelem, który prowadzi do następnej kostki. Po niej jest podwójna kostka, która prowadzi do dualu kostki i fali, w którym trzeba odpowiednio manewrować falą i uważać na kostkę. Potem są duale fali i statku, kuli i statku, która prowadzi do krótkiej kuli i następnego swingcoptera, w którym widać porozrzucane symbole w segmencie. Po nim jest pojedyncza kula i fala z wieloma teleportacjami i zmianami wielkości oraz grawitacji. Później pojawia się kula, a tempo się rozkręca, kończąc na krótkiej, automatycznej kostce.

Następny jest statek z pierścieniami, o które trzeba się odbić i ścianami, które ograniczają widoczność. Następnie jest podobne UFO, które prowadzi do dualu robota i pająka, w którym trzeba być bardzo ostrożny i precyzyjny. Po nim zamiana w statek, falę i kulę (portale są niewidzialne, więc trzeba uważać), prowadząc do dualu kostki oraz kostki z falą, która wymaga szybkich reakcji. Po niej jest mini-fala, która ma dość dużo miejsca, lecz jest szybka i może stanowić drobne kłopoty. Po krótkiej kostce jest dual pająka i UFO, w którym trzeba znaleźć rytm klikania. Chwilę później zostaje samo UFO, którym trzeba odpowiednio używać pierścieni, idąc dalej do podwójnego pająka oraz pająka z falą, który wymaga precyzji. Obie formy z czasem się zmniejszają i prowadzą do krótkiej automatycznej kostki.

Później jest statek, którym trzeba zmierzyć się z bossem, który atakuje promieniem laserowym oraz pulsującymi przeszkodami, które mogą zabić ikonę. Później trafiamy na falę, lecz tym razem boss atakuje tylko samymi laserami, a na drodze dodatkowo napotykamy ściany, które należy unikać. Po pokonaniu bossa poziom kończy się.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza jest w 3% i jest łatwa do zdobycia. Wystarczy zejść swingcopterem w dół i przejść dolną ścieżką.
  • Druga moneta jest w 39%. Można ją zdobyć, ignorując pierścień i przechodząc przez ścianę z dziurką od klucza, lecz wpierw trzeba zdobyć klucz w 21%.
  • Ostatnia moneta jest na samym końcu i jest darmowa.

Ciekawostki Edytuj

  • Istnieje więcej poziomów o nazwie Aurora, w tym inny Demon autorstwa Sharks oraz dwa nie-Demony autorstwa Peton i Albinomaster.

Film Edytuj

My New 202:34

My New 2.1 Level! - Aurora (Demon)