FANDOM

Audio Extraction
Ae.png
Autorzy T17, GoodSmile, Star77, Cryomancer, Logik, P14, CubeCreator, Bio21, AbstractDark, Agent
ID 22434793
Poziom trudności ExtremeDemon.png Ekstremalny Demon
Gwiazdki 10Star.png
Formy Kostka, Statek, Kula, Ufo, Fala, Robot, Grawitacja, Wielkość, Prędkość, Dual, Teleportacja
Sekwencje S, F, Ku, U, K, F, F/F, R, U, S, K, F/Ku, F/F, Ku, U, R, S, U, S, F, S, R, U, F, S, F, S, F, K, Ku, R, K, S, Ku, K, S, F, K, S, F, K, Ku, K, S, F, K, Ku, F, S
Autor utworu TheFatRat
Muzyka Infinite Power
InfinitePower.ogg
Data wydania Sierpień 2016 r.
Status Featured

Audio Extraction jest megakolaboracją założoną przez użytkowników portalu TouchArcade. Jest to kontynuacja poziomu o nazwie Audio Excursion. Etap został stworzony i zweryfikowany w Update 2.0 przez GoodSmile w około 18 tys. prób. Uznawany jest za ekstremalnego Demona.

Opis Edytuj

T17 Edytuj

Rozpoczyna się krótkim statkiem ze zmianami grawitacji, następnie falą z dużą ilością pił, małą kulą z platformami wypełnionymi kolcami i krótkim UFO, które prowadzi do kostki i do fali, która pod koniec staje się podwójna. Na końcu jest robot z kilkoma pierścieniami, które trzeba użyć, który prowadzi do krótkiego ufo i statku z pochyłym tunelem i napisem "AUDIO EXTRACTION".

GoodSmile Edytuj

Rozpoczyna się automatyczną kostką, która prowadzi do duala, w którym jedna z fal zmienia grawitację, a druga ikona staje się kulą, która po zamianie w falę przybiera tą samą grawitację. Fragment ten z pozoru wydaje się być pełen otwartego terenu, jednakże z powodu szeroko rozsuniętych fal, fragment ten jest o wiele trudniejszy niż się wydaje. Pod koniec fale te wracają do normalnego stanu.

Star77 Edytuj

Krótka kula, która prowadzi do UFO, a następnie do robota z dużymi ilościami pierścieni, w którym trzeba wykorzystać jeden właściwy. Potem jest statek z dość wąskimi przejściami, zmianami grawitacji i przemianą w UFO, które kończy się statkiem i krótkim spamem falą.

Cryomancer Edytuj

Powolny statek w wąskim tunelu, który zamienia się na chwilę w robota, a następnie staje się UFO, którym trzeba skakać w równie ciasnych korytarzach. Pod koniec ikona przybiera formy fali i statku.

Logik Edytuj

Zaczyna się szybkim statkiem w wąskim tunelu, którym trzeba wlatywać w portale zmiany grawitacji i odpowiednio wykorzystywać pierścienie. Potem jest krótki spam falą, statek z wieloma teleportacjami, który wymaga odrobiny prostego latania i następna fala, lecz tym razem z większą ilością miejsca.

P14 Edytuj

Mała kostka z pierścieniami, która wymaga odpowiedniego wyczucia czasu. Później jest krótki segment kuli, przemiana w robota i w szybką kostkę.

CubeCreator Edytuj

Kontynuacja szybkiej kostki, którą trzeba precyzyjnie skakać na dalsze platformy. Następnie jest fragment prostego latania ze zmianami grawitacji, który prowadzi do króciutkiej kuli i następnej kostki, lecz tym razem powolnej.

Bio21 Edytuj

Krótki segment statku i wąski tunel w fali, który prowadzi do króciutkiej kostki, segmentu statku podobnego do poprzedniego i następnej fali z ciasnymi tunelami, lecz tym razem dłuższej i szybszej. Później jest krótka kostka i kula, która prowadzi do automatycznego fragmentu.

AbstractDark Edytuj

Zaczyna się kostką, którą trzeba przeskakiwać między przeszkodami i platformami na chmurkach, kierując do powolnego statku z prostym lataniem i mini-fali. Kończy się krótką kostką i kulą.

Agent Edytuj

Krótka kula, która prowadzi do fali z porozrzucanymi kolcami, które sprawiają, że przejścia są dość wąskie. Kończy się spisem autorów i ścianą z tunelem i kolcami położonymi na szczytach słupów. Za nią jest meta.

Monety Użytkownika Edytuj

  • Pierwsza jest ukryta w napisie "Star77". Żeby ją zdobyć, trzeba odbić się o ukryty pierścień, który można znaleźć po wybiciu się przez robota.
  • Druga ukryta jest we fragmencie P14, dokładniej w segmencie z małą kulą. Tuż po przemianie w nią należy zmienić grawitację tak, aby wpaść przez ścianę, w której jest ona ukryta. Potem trzeba zmienić grawitację ponownie, aby wpaść do portalu prowadzącego na normalną ścieżkę.
  • Ostatnia jest ukryta w segmencie fali we fragmencie Agenta. Żeby ją zdobyć, trzeba się unieść nad piąty od końca kolec. Po wejściu tam, przeszkoda obok odsuwa się i gracz znajduje ostatnią zdobycz.

Ciekawostki Edytuj

  • Pomysł na kontynuację Audio Excursion powstał tuż po wydaniu poprzednika, lecz ziścił się on dopiero w sierpniu 2016 roku ([[update 2.0]).
  • Obiekt przypominający czaszkę pod koniec segmentu P14 to tak naprawdę odwrócona cyfra 8.

Film Edytuj

Geometry Dash - Audio Extraction by GoodSmile and more (Insane-Extreme demon)02:29

Geometry Dash - Audio Extraction by GoodSmile and more (Insane-Extreme demon)

Audio Extraction Verified! EXTREME LEMON-005:03

Audio Extraction Verified! EXTREME LEMON-0

Oryginalna weryfikacja autorstwa GoodSmile wraz z monetami (słaba jakość, ponieważ film nagrywany był zwykłą kamerą).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki